BRANDING MIEJSC, MIAST, REGIONÓW - Gdańsk

BRANDING MIEJSC, MIAST, REGIONÓW

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

BRANDING MIEJSC, MIAST, REGIONÓW Projektowanie strategii rozwoju danego miejsca w celu maksymalizacji jego atrakcyjności, użyteczności oraz konkurencyjności. Główne założenia: • Poszukiwanie cech pozytywnych wyróżniających dane miejsce • Poszukiwanie cech awersyjnych osłabiających wizerunek danego miejsca • Weryfikacja panujących trendów poprzez badania z zakresu psychologii środowiskowej oraz badań społecznych Branding miejsc to inaczej strategiczny proces budowania silnych marek miast, regionów, atrakcji turystycznych, oparty na wnikliwych analizach, ukazujących korzyści inwestycji w danym regionie. Jest to bardzo efektywne narzędzie, pozwalające na takie zarządzanie budżetem miasta, aby przyniosło największe korzyści ekonomiczne i społeczne. Korzyści dla Twojej Firmy: • Pozwala na ocenę atrakcyjności oraz funkcjonalności danego miejsca. Dzięki badaniu możliwe staje się zaprojektowanie strategii rozwoju danego miejsca w celu maksymalizacji jego atrakcyjności (walorów), użyteczności oraz konkurencyjności. • Poprzez skutecznie prowadzony branding można z powodzeniem zwiększyć wpływy nie tylko z turystyki, ale również podnieść atrakcyjność inwestycyjną, poprawić wizerunek wśród mieszkańców, spowodować pozytywne zmiany w bilansie migracji. • Możliwość skutecznego pozycjonowania marki danego miejsca dzięki poznaniu najbardziej efektywnego sposobu przekazania informacji o wybranym miejscu potencjalnym odbiorcom. • Wygenerowanie koncepcji rozwoju danego miejsca. • Stworzenie efektywnej strategii promocji, dzięki identyfikacji potrzeb informacyjnych i podatności na działania promocyjne. Formy Badania: • Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) – moderowane dyskusje • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) • Badania ilościowe – ankiety oceny sensorycznej PRODUKTU: papierowe (PAPI) bądź elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI) • Formy mieszane badań Warunki współpracy: • Do przygotowania szczegółowej oferty prosimy o przygotowanie informacji o wybranym miejscu, jego dotychczasowym pozycjonowaniu, odbiorze społecznym, prowadzonych wcześniej działaniach promocyjnych, założeniach i celach biznesowych bądź społecznych. • Narzędzia badawcze – ankiety (papierowe, telefoniczne, elektroniczne), scenariusze wywiadu indywidualnego lub grupowego, materiały szkoleniowe dla ankieterów zawsze tworzone są indywidualnie w oparciu o branżę i specyfikę firmy. • Rozpoczęcie projektu – po opracowaniu i zaakceptowaniu narzędzi badawczych • Termin realizacji – do ustalenia z Klientem. • Raport – przekazywany po zakończeniu badania. Skontaktuj się z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaproponują szczegóły współpracy.

Autor ogłoszenia

Katarzyna Kocur

Telefon: 58 746-38-41

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość