KIEROWNIK PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA oraz Z-CA KIEROWNIKA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA - Gdańsk

KIEROWNIK PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA oraz Z-CA KIEROWNIKA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!


Dla naszego Klienta poszukujemy dwóch Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:

KIEROWNIK PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA
oraz Z-CA KIEROWNIKA PUNKTU OBSŁUGI KLIENTA

MIEJSCE PRACY: GDAŃSK
Nr ref.: KPOK/03/10/KIEROWNIK
Nr.ref.: ZKPOK/03/10/ZASTEPCA



Cel pracy:
Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem POK ( Punktu Obsługi Klienta) w tym:
• nadzór nad prawidłową współpracą z zewnętrznymi dostawcami usług
• odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji z Centralą w Krakowie
• nadzór nad prawidłową współpracą z pracownikami IKEA
• odpowiedzialność za rozpatrywanie reklamacji
• nadzór i kontrola podległego zespołu

Obowiązki:
• nadzór nad przestrzeganiem procedur
• tworzenie grafików pracy dla podległych osób
• podział zadań i obowiązków dla pracowników POK oraz zewnętrznych dostawców usług
• raportowanie do Centrali w Krakowie
• raportowanie do IKEA
• rozpatrywanie reklamacji
• obsługa Klientów
• ocena okresowa zewnętrznych dostawców usług
• ocena okresowa podległych pracowników POK
• nadzór nad systemem IT

Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie
• Silna orientacja na potrzeby Klientów oraz podległych osób
• Doświadczenie minimum rok na stanowisku kierowniczym w tym:
- kierowanie zespołem
- bezpośredni kontakt z Klientem
- tworzenie grafików pracy dla podległych osób
- doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług
• Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego
• Mile widziane szkolenia z zakresu obsługi Klienta

Ponadto od kandydatów oczekujemy:

• Zdolności przywódczych
• Zdolności planowania i analitycznego myślenia
• Zdolności negocjacyjnych i perswazyjnych
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Dużej samodzielności
• Dobrej organizacji pracy
• Odporności na stres
• Umiejętności pracy w zespole
• Umiejętność motywowania podległego zespołu
• Dyspozycyjności 7 dni w tygodniu


Oferta:

• Stabilne zatrudnienie w prężnie działającej Spółce
• Umowa o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (pełen etat)
• Po 3 miesięcznym okresie próbnym umowę stałą
• Bardzo dobre wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia oraz umiejętności
• Szkolenia
• Służbowy telefon komórkowy
• System pracy 7 dni w tygodniu (pon. - niedz.)
• Godziny pracy 9.00 – 21.00
• Praca w systemie „dwa na dwa” (co dwa dni, dwa dni wolne)
• Wyżywienie

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres: pomorze@interimax.com.

W tytule maila proszę wpisać KPOK/03/10 JEŚLI APLIKUJESZ NA KIEROWNIKA POK
W tytule maila proszę wpisać ZKPOK/03/10 JEŚLI APLIKUJESZ NA ZASTĘPCĘ KIEROWNIKA POK

Aplikacje prosimy wysyłać do dnia 08.04.2010 r.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)\".
INTERIMAX Sp. z. o. o.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)

Autor ogłoszenia

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość