BADANIA OPINII PUBLICZNEJ - Gdańsk

BADANIA OPINII PUBLICZNEJ

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

BADANIA OPINII PUBLICZNEJ Rozpoczynając realizację badania w 2012 roku, otrzymują Państwo dodatkowo -25% zniżki na organizację szkolenia zamkniętego dla Pracowników Państwa Firmy. Realizowane w szerokim zakresie tematycznym na reprezentatywnych próbach. Dostarczają cennych informacji o ogólnych trendach panujących w społecznościach. Pozwalają poznać zjawiska na poziomie masowym. Są idealnym rozszerzeniem badań jakościowych. • Badania popytu -dostarczają informacji o zapotrzebowaniu na produkt/usługę bądź instytucje w wybranych grupach docelowych. • Kampanie społeczne – badanie kampanii społecznej pozwala na ocenę jej efektywności oraz założeń. Weryfikuje jakość oraz społeczny odbiór. • Barometr nastrojów społecznych – ocena nastrojów społecznych na temat wybranych przez klienta obszarów życia społecznego bądź politycznego. Badanie realizowane na reprezentatywnych próbach. Korzyści dla Twojej Firmy: • Możliwość określenia zapotrzebowania na produkt/usługę w wybranych grupach docelowych. • Ocena skuteczności kampanii społecznych przed i po jej emisji (pre i post-test) w celu znalezienia ewentualnych błędów oraz rekomendacji na przyszłość. • Wygenerowanie koncepcji rozwoju marki/produktu. • Możliwość znalezienia niezagospodarowanych nisz na rynku. • Ocena nastrojów społecznych w celu poznania oraz ewentualnego znalezienia nowych rozwiązań na poprawę jakości wybranych obszarów życia społecznego. Formy Badania: • Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) – moderowane dyskusje • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) • Badania ilościowe – ankiety oceny sensorycznej PRODUKTU: papierowe (PAPI) bądź elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI) • Formy mieszane badań Warunki współpracy: • Do przygotowania szczegółowej oferty prosimy o przygotowanie informacji na wybrane tematy np. nowy produkt, kampania społeczna, ocena jakości życia społecznego w wybranym obszarze. • Narzędzia badawcze – ankiety papierowe, telefoniczne bądź elektroniczne, scenariusze wywiadu indywidualnego lub grupowego, materiały szkoleniowe dla ankieterów zawsze tworzone są indywidualnie w oparciu o branżę i specyfikę firmy. • Rozpoczęcie projektu – po opracowaniu i zaakceptowaniu narzędzi badawczych. • Termin realizacji – do ustalenia z Klientem. • Raport – przekazywany po zakończeniu badania. Skontaktuj się z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaproponują szczegóły współpracy.

Autor ogłoszenia

Katarzyna Kocur

Telefon: 58 746-38-41

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość