BADANIA MARKI - Gdańsk

BADANIA MARKI

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

BADANIA MARKI Badania marki odbywają się po przez identyfikację kluczowych atrybutów marki, świadczących o poziomie identyfikacji konsumenta z daną marką/produktem. Dostarczają informacji o funkcjonowaniu marki w obszarze: • Świadomości marki • Lojalności marki • Rozpoznawalności marki • Satysfakcji z użytkowania • Wizerunku • Elastyczności cenowej • Wzorców zachowań konsumenckich • Segmentacji grup docelowych Głównymi celami badań wizerunkowych marki jest pozyskanie informacji odnośnie: • Dominujących skojarzeń z produktami/usługami oraz z marką. • Podobieństwa percepcyjnego do produktów konkurencyjnych marek. • Dopasowania produktu i jego elementów (opakowanie, nazwa, hasło) do wizerunku marki. • Jakości produktów/usług. • Świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki. • Satysfakcji z użytkowania produktów/usług. • Spójności systemu komunikacji wizualnej, tj. logotypów z treścią zawartą na produktach/opakowaniach. • Motywacji zakupowych konsumentów. • Sytuacji użycia produktu/doświadczenia z produktem. • Korzyści oczekiwanych przez konsumenta. • Komfortu nabywcy związanym z zakupem produktu. • Elastyczności cenowej produktów/usług. Korzyści dla Twojej Firmy: • Stworzenie efektywnej strategii promocji , sprzedaży, polityki cenowej dzięki identyfikacji potrzeb informacyjnych i podatności na działania promocyjne, skłonności do oszczędzania i priorytetów budżetowych. • Możliwość zmodyfikowania i dostosowywania wizerunku marki do oczekiwań i preferencji potencjalnych odbiorców. • Skuteczne pozycjonowanie marki dzięki poznaniu najbardziej efektywnego sposobu przekazania informacji o marce/produktach potencjalnym odbiorcom. • Wygenerowanie koncepcji rozwoju marki. Formy Badania: • Zogniskowane wywiady grupowe (FGI) – moderowane dyskusje • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI) • Badania ilościowe – ankiety oceny sensorycznej PRODUKTU: papierowe (PAPI) bądź elektroniczne (CASI, CAPI, CAWI) • Formy mieszane badań Warunki współpracy: • Do przygotowania szczegółowej oferty prosimy o przygotowanie informacji o dotychczasowych działań promocyjnych, informacji o grupach docelowych oraz konkurencji, informacji o założeniach i celach biznesowych. • Narzędzia badawcze – ankiety oceny wizerunku marki, scenariusze wywiadu indywidualnego lub grupowego, materiały szkoleniowe dla ankieterów zawsze tworzone są indywidualnie w oparciu o branżę i specyfikę firmy. • Rozpoczęcie projektu – po opracowaniu i zaakceptowaniu narzędzi badawczych • Termin realizacji – do ustalenia z Klientem. • Raport – przekazywany po zakończeniu badania. Skontaktuj się z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl Konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania oraz zaproponują szczegóły współpracy.

Autor ogłoszenia

Katarzyna Kocur

Telefon: 58 746-38-41

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość