Trudny Klient i Obsługa Reklamacji
Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Koszt- ustalany indywidualnie
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Cel szkolenia:
Umiejętność prowadzenia rozmów reklamacyjnych oraz skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej
Rozumienie zachowania innych i adekwatne postępowanie, by zmienić to zachowanie na naszą korzyść
Moduły Szkolenia:
NASZE NASTAWIENIE DO KLIENTA
Uzmysłowienie sobie jak dużą rolę ma nasze nastawienie, postawa, sposób reakcji na klienta
Czynniki wpływające na poziom satysfakcji klienta
Typy klientów
KOMUNIKACJA Z KLIENTEM
Bariery w komunikacji
Używanie języka korzyści
Umiejętność słuchania i odpowiednia reakcja niewerbalna
Gestykulacja
Pojęcie asertywnego komunikowania się
KONTROLA ROZMOWY Z KLIENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z TRUDNYM KLIENTEM
Sposoby pozyskiwania informacji podczas rozmowy z klientem oraz umiejętność ich odpowiedniego wykorzystania
Precyzja w formułowaniu komunikatów
Argumentacja
Techniki przekonywania i wywierania wpływu
Agresja w postawie klienta, jak sobie z nią radzić
Kontrola emocji w rozmowach z klientem
REKLAMACJE
Definicja pojęcia reklamacji
Rodzaje reklamacji
Konsekwencje reklamacji dla firmy
Rola jakości rozmowy reklamacyjnej
Struktura rozmowy reklamacyjnej
Umiejętność przedstawienia rozwiązania sytuacji konfliktowej
Zamknięcie rozmowy reklamacyjnej
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
4. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
W samym 2017 roku:
1. Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
2. Przeprowadziliśmy 932 szkolenia
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość