Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenie Zamknięte - Gdańsk

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenie Zamknięte

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

Trudny Klient i Obsługa Reklamacji
Szkolenie Zamknięte


Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
 Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
 Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
 Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
 Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
 Doświadczona kadra trenerska
 Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
 Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych


TECHNIKI SZKOLENIOWE
 Prezentacje multimedialne
 Case Study, analiza przypadku
 Indywidualne doradztwo
 Gry symulacyjne
 Ćwiczenia
 Testy psychologiczne
 Dyskusje i demonstracje
 Scenki, psychodrama


Warunki organizacyjne:

Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Koszt- ustalany indywidualnie

W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.


Cel szkolenia:

 Umiejętność prowadzenia rozmów reklamacyjnych oraz skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej
 Rozumienie zachowania innych i adekwatne postępowanie, by zmienić to zachowanie na naszą korzyść


Moduły Szkolenia:

NASZE NASTAWIENIE DO KLIENTA

 Uzmysłowienie sobie jak dużą rolę ma nasze nastawienie, postawa, sposób reakcji na klienta
 Czynniki wpływające na poziom satysfakcji klienta
 Typy klientów

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

 Bariery w komunikacji
 Używanie języka korzyści
 Umiejętność słuchania i odpowiednia reakcja niewerbalna
 Gestykulacja
 Pojęcie asertywnego komunikowania się

KONTROLA ROZMOWY Z KLIENTEM, W SZCZEGÓLNOŚCI Z TRUDNYM KLIENTEM

 Sposoby pozyskiwania informacji podczas rozmowy z klientem oraz umiejętność ich odpowiedniego wykorzystania
 Precyzja w formułowaniu komunikatów
 Argumentacja
 Techniki przekonywania i wywierania wpływu
 Agresja w postawie klienta, jak sobie z nią radzić
 Kontrola emocji w rozmowach z klientem




REKLAMACJE
 Definicja pojęcia reklamacji
 Rodzaje reklamacji
 Konsekwencje reklamacji dla firmy
 Rola jakości rozmowy reklamacyjnej
 Struktura rozmowy reklamacyjnej
 Umiejętność przedstawienia rozwiązania sytuacji konfliktowej
 Zamknięcie rozmowy reklamacyjnej


Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego
4. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

W samym 2017 roku:

1. Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
2. Przeprowadziliśmy 932 szkolenia



Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Autor ogłoszenia

PERSPECTA

Telefon: 58 783 89 49

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - Trudny Klient i Obsługa Reklamacji Szkolenie Zamknięte