Savoir Vivre i Dress Code
Szkolenie Zamknięte
Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych
Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
Doświadczona kadra trenerska
Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
Termin - do ustalenia
Miejsce - do ustalenia, na terenie całego kraju
Koszt- ustalany indywidualnie
W cenie: opracowanie indywidualnego programu dopasowanego do potrzeb Klienta, przygotowanie materiałów uwzględniających specyfikę branży, przeprowadzenie szkolenia, bogaty pakiet materiałów szkoleniowych, imienne certyfikaty ukończenia szkolenia.
Przykładowy program szkolenia:
Cel szkolenia:
Poznanie zasad etykiety obowiązującej w sytuacjach biznesowych
Zaznajomienie się z ogólnymi zasadami oraz rodzajami dress codu
Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami
Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Moduły Szkolenia:
AUTOPREZENTACJA
Efekt pierwszego wrażenia – na czym polega
Zasady pierwszego kontaktu
Formy przedstawiania siebie i innych osób
Rozmowa przez telefon, telekonferencja
Postawa ciała – o czym nam mówi, czego unikać
POWITANIA
Witanie się w pracy, podawanie ręki
Całowanie dłoni kobiet
Wizytówki – rodzaje, wygląd, jak i kiedy się je wręcza
Tytułowanie i przechodzenie na „ty”
DRESS CODE
Dlaczego powstał dress code?
Rodzaje dress codu (formalny, mniej formalny, swobodny)
Dopasowanie stroju do sytuacji biznesowej
Odpowiedniość kolorów do pór dnia
W jaki sposób dobierać dodatki
Najczęściej popełniane błędy
„Casual Friday”
ETYKIETA STOŁU
Business lunch, oficjalne przyjęcia przy stole, przyjęcia na stojąco
Dobre maniery podczas spożywania posiłków
Rodzaje sztućców i naczyń, kolejność spożywania posiłków, spożywanie alkoholu
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ ORAZ PRZYJĘCIE DELEGACJI Z INNYCH FIRM
Zasady precedencji zawodowej - kto i w jakiej sytuacji ma pierwszeństwo
Hierarchia miejsc w samochodzie
Podejmowanie gości w biurze
Wybór prezentów i sposób ich wręczania
Przygotowanie przyjęć biznesowych, zasady zapraszania
KORZYSTANIE Z TELEFONU W SYTUACJI SŁUŻBOWEJ
Savoir-vivre w rozmowach na odległość
Kiedy można odebrać telefon będąc w towarzystwie
Jak kulturalnie rozmawiać przez telefon
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj.pomorskiego
4. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
W samym 2017 roku:
1. Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
2. Przeprowadziliśmy 932 szkolenia
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość