Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych
Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 235 PLN netto
Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
Certyfikaty ukończenia szkolenia
Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Szczegóły projektu
1. Szkolenia realizowane są z projektu: \"Projekt Nowe Perspektywy, czyli rozwój małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w latach 2019-2022\".
2. Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
3. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
4. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2350 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 2 dni (2 x 8 h zegarowych) wynosi 7500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
6. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 235 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 390 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
7. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 3 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
8. Projekt trwa od 15.02.2020 do 15.06.2020 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
9. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 30.11.2020.
10. Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
11. Szkolenie nie są realizowane na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.
12. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Pięć etapów procesu sprzedaży
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Lejek sprzedaży
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane/
PERSPECTA
ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 783-89-49