Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte online -50% - Gdańsk

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte online -50%

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

Telefoniczna Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte online


Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych online:
• Dogodna i bezpieczna forma szkolenia w dobie pandemii
• Dostępność- uczestnictwo w szkoleniu możliwe jest z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu
• Łatwość w użytkowaniu- odbycie takiego szkolenia jest bardzo proste, wystarczy komputer.
• Wygoda- szkolenie można odbyć bez wychodzenia z domu, ze stanowiska pracy – bez konieczności orgnizowania zgromadzenia
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy
w czasie rzeczywistym
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Case Study, analiza przypadku
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Ćwiczenia
• Testy psychologiczne
• Dyskusje i demonstracje
• Scenki, psychodrama


Warunki organizacyjne:

• Miejsce szkolenia – szkolenie online, każdy uczestnik szkolenia otrzymuje link z dostępem do szkolenia.
• Termin – do ustalenia, realizacja szkoleń 7 dni w tygodniu.
• Koszt szkolenia 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1500 PLN zamiast 3000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2500 PLN zamiast 5000 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
• Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2021.
• Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 150 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 250 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
• W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia w czasie rzeczywistym, materiały szkoleniowe, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.


Przykładowy program szkolenia:

Cele szkolenia:

• Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w przedsiębiorstwach
• Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
• Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
• Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
• Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
• Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami


Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE
• Określenie potrzeb uczestników szkolenia
• Ćwiczenia wprowadzające
• Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
• Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
• Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
• Czym jest komunikacja?
• Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
• Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
• Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
• Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
• Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
• Trening aktywnego słuchania
• Skuteczne przekazywanie informacji – trening
• Znaczenie tonu głosu
• Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
• Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
• Słowa kluczowe w obsłudze klienta
• Język korzyści C-Z-K oraz C-K


TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
• Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
• Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta.
• Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
• Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym

TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY
• Klient zmotywowany vs niezmotywowany
• Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
• Budowanie pozytywnego nastawienia
• Najczęstsze obiekcje klientów
• Obsługa klienta na drodze elektronicznej
• Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
• Praktyczne techniki negocjacyjne
• Klient zdenerwowany i reklamacje
• Metoda ASAP
• Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
• Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta


Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla
woj. pomorskiego

Rocznie:

1. Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2. Realizujemy ponad 1000 szkoleń


Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Autor ogłoszenia

Perspecta

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość