Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Online - Gdańsk

Techniki sprzedaży i obsługa klienta Szkolenie Online

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

Korzyści udziału w Szkoleniach Online
Dostępność- uczestnictwo w szkoleniu możliwe jest z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu
Łatwość w użytkowaniu- odbycie takiego szkolenia jest bardzo proste, wystarczy komputer.
Wygoda- szkolenie można odbyć bez wychodzenia z domu
Imienny certyfikat- wydawane certyfikaty ukończenia szkoleń online mają tak samo wysoką wartość jak certyfikaty szkoleń stacjonarnych
Szkolenie realizowane w formie 80% praktyka
Opieka trenera na miesiąc po zrealizowaniu szkolenia
Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
W szkoleniu może wziąć udział każda pełnoletnia osoba zarówno zapisując się indywidualnie bądź pracownik wydelegowany przez firmę
Doświadczona kadra trenerska- opieka trenera online- wykładowca czuwa nad pracą grupy w czasie rzeczywistym
TECHNIKI SZKOLENIOWE
Prezentacje multimedialne
Case Study, analiza przypadku
Indywidualne doradztwo
Gry symulacyjne
Ćwiczenia
Testy psychologiczne
Dyskusje i demonstracje
Scenki, psychodrama
Warunki organizacyjne:
1.Termin szkolenia: 29.05.2021
2.Koszt szkolenia Zarządzanie i kierowanie zespołem – 390 PLN netto/osoba
3.Szkolenie odbywa się w wersji online w czasie rzeczywistym.
4.Uczestnicy otrzymują indywidualny login do platformy, na której realizowane jest szkolenie.
5.Zapewniamy materiały i certyfikat ukończenia szkolenia.
6.Zapisy: formularz zgłoszenia dostępny na http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-online
7.Po dokonaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje indywidualny dostęp do kursu.


Przykładowy program szkolenia:

Cel szkolenia:
Wysoki poziom jakości obsługi jest niezbędny, by wypracować pozytywny wizerunek firmy i sprostać oczekiwaniom klienta. Trzeba staranie przygotować się, aby system komunikacji okazał się skuteczny w kontakcie z naszym rozmówcą. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów:
Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek
Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
Standardy obsługi telefonicznej,
Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2
TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach

TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
Dopasowanie oferty do Klienta
Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
Istota słów kluczowych
Język korzyści Z-C-K oraz C-K
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
1.Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
2.Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
3.Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego
4.Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
 
1.     Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
2.     Realizujemy ponad 1000 szkoleń

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Autor ogłoszenia

Perspecta

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość