Techniki sprzedaży i obsługa klienta -50% - Gdańsk

Techniki sprzedaży i obsługa klienta -50%

Miasto: Ogłoszenia Gdańsk, Region: Lubelskie

Korzyści udziału w Szkoleniach Zamkniętych

*Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
*Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
*Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
*Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
*Doświadczona kadra trenerska
*Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
*Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

TECHNIKI SZKOLENIOWE

*Prezentacje multimedialne
*Case Study, analiza przypadku
*Indywidualne doradztwo
*Gry symulacyjne
*Ćwiczenia
*Testy psychologiczne
*Dyskusje i demonstracje
*Scenki, psychodrama
*Warunki organizacyjne:
*Zniżka -50% obowiązuje do dnia 31.10.2020.
*Zakupione szkolenie można zrealizować do końca 2021 roku.
*Koszt szkolenia Techniki sprzedaży i obsługa klienta - 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 1700 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), 2 dni 2700 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
*Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 170 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 270 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
*W cenie: badanie potrzeb, realizacja szkolenia, materiały szkoleniowe, dojazd, nocleg trenera, wnioski i opieka trenera do miesiąca po szkoleniu.
*Lokalizacja – na terenie całego kraju; niezależnie od województwa koszt pozostaje taki sam.
*Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.

Przykładowy program szkolenia
Cel szkolenia:

*Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
*Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
*Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
*Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
*Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
*Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Moduły Szkolenia:
WPROWADZENIE

*Określenie potrzeb uczestników szkolenia
*Ćwiczenia wprowadzające
*Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
*Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
*Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY

*Czym jest komunikacja?
*Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
*Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
*Autoprezentacja
*Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
*Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
*Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
*Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta

WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI

*Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
*Słowa kluczowe w sprzedaży
*Język korzyści C-Z-K oraz C-K

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA

*Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
*Klient zmotywowany vs niezmotywowany
*Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
*Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
*Pięć etapów procesu sprzedaży
*Reguła 80/10/10
*Reguła 4T
*Lejek sprzedaży
*Najczęstsze obiekcje klientów
*Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
*Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
*Klient zdenerwowany i reklamacje
*Metoda ASAP
*Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

*Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
*Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
*Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. pomorskiego

W samym 2019 roku:

*Przeszkoliliśmy 19 300 uczestników
*Przeprowadziliśmy 1128 szkolenia

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb


PERSPECTA

Ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
Tel.: 58 783 89 49 ; biuro@perspecta.pl

Autor ogłoszenia

Katarzyna Kocur

Telefon: 58 783 89 49

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - Techniki sprzedaży i obsługa klienta -50%