Szkolenie otwarte
Sprzedaż, obsługa klienta
19.01.2019 • Trójmiasto
Perspecta to wieloletnie doświadczenie i setki zadowolonych klientów. Nasze szkolenia wyróżnia:
Indywidualnie opracowany program dla uczestników szkolenia,
Stosunek 80% ćwiczeń praktycznych do 20% teorii,
Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
Wykorzystanie najnowszej wiedzy i materiałów szkoleniowych,
Realizacja przez kadrę doświadczonych trenerów,
Podczas szkolenia:
Usprawnisz procesy sprzedaży i obsługi
Poznasz praktyczne wskazówki z sprzedaży i negocjacji z klientami
Wypracujesz umiejętności sprzedaży i obsługi klienta,
Zweryfikujemy umiejętności sprzedaży uczestników szkolenia,
Dostaniesz imienny certyfikat ukończenia szkolenia,
Nasze techniki szkoleniowe:
Prezentacja multimedialna
Symulacje procesów zarządzania i motywowania pracowników
Case studies
Narzędzia diagnostyczne
Indywidualny feedback
Harmonogram szkolenia:
08:00-09:30 Zajęcia
09:30-09:45 Przerwa
09:45-11:00 Zajęcia
11:00-11:15 Przerwa
11:15-13:00 Zajęcia
13:00-14:00 Przerwa
14:00-16:00 Zajęcia
PROGRAM SZKOLENIA:
Wprowadzenie:
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży:
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
Autoprezentacja
Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
Wywieranie wpływu i język korzyści:
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w sprzedaży
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
Negocjacje w sprzedaży:
Kluczowe techniki negocjacyjne wykorzystywane w sprzedaży
Praktyczne wskazówki negocjacyjne
Indywidualne treningi wykorzystujące techniki negocjacyjne w sprzedaży i obsłudze klienta
Możliwe ustępstwa i BATNA
Techniki sprzedaży i obsługi klienta:
Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
Telefoniczna obsługa klienta wskazówki
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
Reguła 80/10/10
Reguła 4T
Najczęstsze obiekcje klientów
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Koszt szkolenia: 780 PLN netto / osoba
Promocja! Zgłaszając się do 31.10.2018: 390 PLN netto/ osoba!
W cenie szkolenia: Materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, serwis kawowy
i lunch.
Zgłoszenia: Formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl
Liczba miejsc w szkoleniu jest ograniczona!
Dlaczego warto wybrać szkolenia w PERSPECTA?
Od wielu lat prowadzimy szkolenia i badania na terenie całej Polski.
Wybrało i zaufało nam wiele firm: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
Tylko w 2017 roku przeszkoliliśmy 13 500 uczestników w 932 szkoleniach!
Realizujemy szkolenia na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. Pomorskiego
Szkolenia objęte są stawką 23%VAT. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu na stawce VAT ZW- wymagane oświadczenie, iż szkolenie finansowane jest ze środków publicznych. Wzór oświadczenia do pobrania na www.perspecta.pl.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość