Trener marketing, kreowanie marki, negocjacje, obsługa klienta, zespoły projektowe - Nysa

Trener marketing, kreowanie marki, negocjacje, obsługa klienta, zespoły projektowe

Miasto: Ogłoszenia Nysa, Region: Lubelskie

W związku z realizacją projektu „Rozwój pracowników – rozwój regionu” dofinansowanego ze środków UE, w województwie opolskim dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży usługowej, poszukujemy trenerów do przeprowadzenia szkoleń. Szkolenia dotyczą następującej tematyki: - ZESPOŁY PROJEKTOWE – BUDOWANIE, KREATYWNE ROZWIJANIE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (24 godziny). Zagadnienia: budowanie umiejętności i przekazanie wiedzy niezbędnej do efektywnego zarządzania zespołem oraz uczestniczenia w zespołach projektowych, a w szczególności: budowanie zespołu i pracy grupy, kreatywnego rozwiązywania problemów w projekcie, efektywnej komunikacji w grupie, efektywności osobistej w pracy wielozadaniowej. - KREOWANIE MARKI (24 godziny). Zagadnienia: komunikacja marketingowa, strategie i pozycjonowanie marki, cykl życia marki, etapy budowy i kreacji marki, narzędzia komunikacji z rynkiem. - MARKETING W PRAKTYCE (24 godziny). Zagadnienia: wybrane metody analiz marketingowych (analiza SWOT – mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń, metoda PEST i analiza Pięciu Sił Portera), determinanty gwarantujące skuteczność kampanii reklamowej, dystrybucja (kanały dystrybucji i ich planowanie), promocja (reklama, PR, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży). - EFEKTYWNE NEGOCJACJE (24 godziny). Cel: uzyskanie przez uczestników projektu podstawowych umiejętności negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpiecznie otwarcie, identyfikacja impasu, wybór właściwej taktyki jego przełamania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejności; zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją. - NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA (24 godziny). Cel: udoskonalenie wśród uczestników projektu następujących umiejętności: skutecznej sprzedaży i obsługi klientów, właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami, umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej, trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych, dostosowanie sposobów obsługi do typu klienta, właściwego reagowania na reklamacje i dawanie sobie rady z wymagającym klientem.

Autor ogłoszenia

Zespół Projektu

Telefon: 885-423-436

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość