Trening Telefonicznej Obsługi Klienta Szkolenie Dofinansowane
Korzyści udziału w Szkoleniach Dofinansowanych
Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 195 PLN netto
Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
Certyfikaty ukończenia szkolenia
Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii
Szczegóły projektu
1. Celem projektu jest podniesienie umiejętności telefonicznej obsługi klienta wśród mikro, Celem projektu jest podniesienie umiejętności telefonicznej obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
3. Koszt szkolenia Trening Telefonicznej Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 1950 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
4. Koszt szkolenia Trening Telefonicznej Obsługi Klienta 2 dni (16 h zegarowych) wynosi 6900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
5. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 195 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 350 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
6. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 4 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
7. Projekt trwa od 01.02.2019 do 15.07.2019 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
8. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.12.2019.
9. Miejsce szkolenia –salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający. W przypadku realizacji szkolenia na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego projekt nie pokrywa kosztów dojazdu – rozliczenie na podstawie obowiązującej kwoty limitu za 1 km przebiegu pojazdu - 2019 rok.
10. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.
Program Szkolenia:
Cele szkolenia:
Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
Określenie potrzeb uczestników szkolenia
Ćwiczenia wprowadzające
Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA W OBSŁUDZE KLIENTA
Czym jest komunikacja?
Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
Reguła pierwszego wrażenia przez telefon i e mail oraz trening
Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
Trening aktywnego słuchania
Skuteczne przekazywanie informacji – trening
Znaczenie tonu głosu
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
Słowa kluczowe w obsłudze klienta
Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
Umiejętne rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemu Klienta
Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych
do różnych typów Klienta.
Standardy telefonicznej obsługi Klienta – dopasowanie słów kluczowych
Niedozwolone zwroty w dialogu telefonicznym
TECHNIKI OBSŁUGI KLIENTA I KLIENT ZDENERWOWANY
Klient zmotywowany vs niezmotywowany
Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
Budowanie pozytywnego nastawienia
Najczęstsze obiekcje klientów
Obsługa klienta na drodze elektronicznej
Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
Praktyczne techniki negocjacyjne
Klient zdenerwowany i reklamacje
Metoda ASAP
Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski
Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu obsługi klienta
Formularz zgłoszenia do projektu oraz inne szkolenia dofinansowane dostępne na: http://perspecta.pl/szkolenia/dofinansowane/
PERSPECTA
Pomorskie Centrum Biznesu
ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508
80-855 Gdańsk
e-mail: biuro@perspecta.pl
tel: 58 783-89-49
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość