Dla naszego Klienta, międzynarodowego lidera w zakresie rozwiązań bezpieczeństwa sieciowego, poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowisko specjalisty ds. handlu.
Zakres obowiązków:
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów
•przygotowywanie ofert sprzedaży
•koordynacja oraz weryfikacja realizacji zamówień
•realizacja planu sprzedaży
•współpraca z marketingiem w zakresie specjalnych programów sprzedaży dla Klientów
Wymagania:
•wykształcenie min. średnie techniczne
•znajomość zagadnień branży IT
•umiejętności pozyskiwania i utrzymywania dobrych relacji z klientami B2B
•znajomość języka angielskiego lub niemieckiego mile widziana
Oferujemy :
•zatrudnienie w międzynarodowej firmie o stabilnej sytuacji rynkowej
•atrakcyjne wynagrodzenie (część stała+ prowizja uzależniona od wyników)
•stabilną formę zatrudnienia
Zainteresowane osoby prosimy o przesłąnie cv na adres:szczecin_pu2@pl.randstad.com w tytule wpisując nr ref. SH/AD/1211 oraz nazwę stanowiska
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość