Time Work Sp. z o.o. s.k. Agencja Doradztwa Personalnego działa na rynku od roku 2003 zapewniając swoim Klientom nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, pracy tymczasowej, outsourcingu, rekrutacji oraz selekcji. Potwierdzeniem naszej działalności jest uzyskany certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 3690.
W związku z aktualnym projektem rekrutacyjnym dla naszego Klienta poszukujemy kandydatek na stanowisko:
Pracownik ds. utrzymania czystości
Region: Szczecin Prawobrzeże (os. Słoneczne)
Nr ref.: PZO/Szczecin/11
Obowiązki:
- utrzymywanie czystości w wyznaczonych pomieszczeniach biurowych (zamiatanie; mycie podłóg; odkurzanie; wycieranie kurzu z m.in. biurek, szaf, parapetów; wynoszenie śmieci)
- sprzątanie i uzupełnienie materiałów w pomieszczeniach sanitarnych
- sprzątanie pomieszczeń socjalnych
- dbanie o porządek na holu i klatce schodowej
- prace okresowe: mycie okien.
Wymagania:
- posiadanie orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub grupy inwalidzkiej (warunek konieczny !!!)
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy na w/w stanowisku pracy
- obowiązkowość
- rzetelność
- sumienność
- dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę na 3/4 etatu (w godzinach: 15:00 - 21:00)
- możliwość podjęcia pracy od zaraz
- wsparcie koordynatora ds. utrzymania czystości.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV + skan orzeczenia lub prosimy o napisanie kilku słów o sobie: imię i nazwisko, numer telefonu, posiadany stopień niepełnosprawności) na adres: katarzyna.zaleska@timework.pl (w temacie wiadomości prosimy o podanie numeru referencyjnego lub wpisanie: „Szczecin-Sprzątanie”) lub o kontakt pod numerem: 914220282 w godzinach 9:00-17:00.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość