Obowiązki i zakres odpowiedzialności
• Uczestnictwo w bezpośrednim wsparciu IT dla użytkowników w ramach realizacji Incydentów i Problemów
• Monitoring prac realizowanych w zakresie usług Help Desk przez firmy trzecie oraz pracowników Grupy
• Uczestnictwo w projektach w ramach organizacji Service Desk
• Współpraca z zespołem konsultantów/informatyków zaangażowanych w Service Desk w Grupie oraz w firmie outsourcingowej
Wymagania i kwalifikacje
• Zorientowanie na wyniki i realizację wyznaczonych celów
• Umiejętność podejmowania decyzji, samodzielność
• Umiejętność pracy w zespole i współpracy z ludźmi
• Odpowiedzialność i zaangażowanie
• Umiejętność obsługi systemu Windows XP / Vista, Office 2003/2007
• Znajomość sieci LAN wraz z obsługą urządzeń ( elektroniczne stanowisko pracy, drukarki, switche, routery, okablowanie)- poziom zaawansowany
• Wymagane doświadczenie co najmniej roczne w Help Desku
• Absolwent lub Student Uczelni Wyższych o profilach ścisłych
• Prawo Jazdy, kat. B- praca wymaga częstych delegacji do placówek medycznych
Miejsce pracy
Region Północny Polski, min. Szczecin, Kołobrzeg itp.
Oferujemy
Pracę w zgranym zespole
Szkolenia
Udział w ciekawych projektach
Premie od udziału w projektach
Okres współpracy
Okres próbny - 3 miesiące
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość