Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref. PAB/Szczecin/2012
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za:
• bieżącą korespondencję z Klientami oraz z pracownikami firmy
• kompleksową obsługę biura
• nadzór i kontrolę nad prawidłowym opisem i przebiegiem faktur
• zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów
• obsługę administracyjną działu
Wymagania:
• wykształcenie min. średnie (administracyjne/kursy biurowe)
• mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
• wysokie zaangażowanie oraz sumienność w pełnieniu obowiązków
• znajomość obsługi komputera (MS Office w stopniu bardzo dobrym)
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• dokładność, terminowość, rzetelność
Dodatkowym atutem będzie:
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• znajomość branży usług porządkowych
Oferujemy:
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
• możliwość rozwoju zawodowego
• miłą atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole
CV oraz list motywacyjny wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym prosimy przesyłać na adres:
rekrutacja-pab@clarsystem.pl
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
Do przesyłanej oferty prosimy dołączyć następującą klauzulę: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy w celu realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji oraz na potrzeby pośrednictwa z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. 97.133.883)\"