Do zadań Recepcjonisty SPA będą należały:
Obsługa rezerwacji (mail, systemy rezerwacyjne, telefon) zgodna z procedurami sieci hotelowej,
Podejmowanie, obsługa oraz rozliczenie Gości hotelowych,
Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów Gości hotelowych,
Dbałość o dobrą komunikację wewnątrz hotelową.
Wymagania stawiane kandydatom:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
Umiejętność pracy w zespole, punktualność, komunikatywność, sumienność, zaangażowanie,
Umiejętność sprawnej organizacji pracy,
Znajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windows oraz urządzeń biurowych,
Miła aparycja oraz wysoka kultura osobista,
Odporność na pracę w stresie,
Mile widziana znajomość obsługi programów recepcyjnych.
Oferujemy:
Możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego wśród ambitnych profesjonalistów
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracÄ™, pakiet prywatnej opieki medycznej)
Już dziś czekamy na Twoją aplikację! (w tytule maila podaj nazwę stanowiska)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)