Do kluczowych zadań Kierownika ds. Hotelowych będzie należało:
Koordynowanie pracy personelu recepcji, sprzedaży oraz służby pięter
Nadzorowanie i koordynacja współpracy z zewnętrzną firmą sprzątającą
Dbanie o utrzymanie standardów obsługi gości zgodnych z wymaganiami międzynarodowej sieci hotelowej
Wsparcie Dyrektora Hotelu w bieżącej działalności operacyjnej
Aktywna współpraca z zespołem sprzedażowym
Od kandydatów oczekujemy:
Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Wykształcenia wyższego
Wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych
Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, komunikatywności
Zdolności analitycznych
Sprawności w działaniu, samodzielności
Dobrej znajomości języka niemieckiego i/lub angielskiego
Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
Oferujemy:
Możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego wśród ambitnych profesjonalistów
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, pakiet prywatnej opieki medycznej)
Już dziś czekamy na Twoją aplikację! (w tytule maila podaj nazwę stanowiska)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)