Do zadań Inspektora będą należały:
Nadzór nad utrzymaniem czystości, porządku, estetyki i prawidłowego stanu technicznego w pokojach hotelowych,
Współpraca z pozostałymi działami z zakresu utrzymania standardów obsługi,
Koordynacja pracy pokojowych oraz pracowników firm zewnętrznych (przydzielanie pracy zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem).
Wymagania stawiane kandydatom:
Doświadczenie na podobnym stanowisku,
Dobra znajomość języka obcego w zakresie wykonywanego zawodu,
Dyspozycyjność, skrupulatność, zaangażowanie, sumienność,
Dyscyplina w zachowaniu czystości i higieny pracy,
Znajomość standardów pracy w hotelu,
Sprawna organizacja pracy.
Oferujemy:
Możliwość kontynuowania rozwoju zawodowego wśród ambitnych profesjonalistów
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, pakiet prywatnej opieki medycznej)
Już dziś czekamy na Twoją aplikację! (w tytule maila podaj nazwę stanowiska)
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)