Asystent/ka Zarządu
Miejsce zatrudnienia: Dąbrowa k. Poznania
Zakres zadań:
•Regularne sporządzanie raportów zleconych przez zarząd
•Utrzymywanie kontaktu z centralą firmy
•Organizacja i utrzymanie porządku korespondencji i dokumentów firmowych
•Utrzymywanie kontaktu z firmami współpracującymi
•Kreowanie i organizacja strategii marketingowej
•Nadzór nad Księgą Jakości
Od Kandydatów oczekujemy:
•Wykształcenia wyższego
•Doświadczenia na stanowisku asystentki, sekretarki lub w dziale sprzedaży
•Znajomości programów z pakietu Office
•Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
•Kreatywność oraz silna motywacja do pracy
Firma oferuje:
•Stabilne warunki pracy w rozwijającej się firmie
•Ciekawą i odpowiedzialną pracę
•Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie aplikacji zawierające CV i list motywacyjny na adres: hanna@sobotahr.pl
Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z póz. Zm.)