Chcesz bezpłatnie zwiększyć konkurencyjność i jakość obsługi w swojej firmie?
Interesuje Cię tematyka tworzenia i wdrażania standardów obsługi?
A może chciałbyś dowiedzieć się jak motywować swoich pracowników?
IGD Consulting Sp. z o.o. zaprasza na szkolenie:
„Standardy obsługi klienta kluczem do sukcesu”
Jeśli zarządzasz mikro, małym lub średnim przedsiębiorstwem i jesteś zatrudniony na umowę o pracę, jesteś właścicielem takiej firmy lub osobą samozatrudnioną przygotowaliśmy dla Ciebie bezpłatne szkolenie
„Tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta”
Panel składa się z czterech szkoleń:
1. Czym są standardy obsługi klienta i jak je tworzyć w firmie (8h);
2. Efektywna komunikacja i zasady pracy w zespole (organizacja mikroszkoleń) (16 h);
3. Motywowanie w tym pozafinansowe środki motywacji (16 h);
4. Pomiar efektywności i wyznaczania celów (8 h).
W ramach bezpłatnego szkolenia zapewniamy:
- zajęcia z wykwalifikowaną i doświadczoną kadrą trenerską,
- 3- godzinny indywidualny coaching dla każdego uczestnika,
- 36 godz. spotkań w centrum Poznania,
- materiały szkoleniowe
- catering.
Wszystkie szkolenia odbywają się popołudniami oraz w soboty więc nie będziesz musiał rezygnować z pracy!
Szkolenie jest w 100 % finansowane ze środków unijnych w ramach
Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zapisz się już dziś, liczba miejsc ograniczona!!!
Zadzwoń do Biura Projektu i zarezerwuj miejsce na szkoleniu (tel. 61 661 12 33 lub
61 610 75 14) lub napisz do nas maila z pytaniem o szkolenie: p.barska@igd.poznan.pl lub j.gronostaj@igd.poznan.pl
Więcej informacji na stronie www.egd.com.pl
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość