Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem w swojej branży, do nowo otwartego punktu sprzedażowo - usługowego poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Kierownik Sklepu OLSZTYN
nr ref: KS_0709_OLSZ_O
miejsce pracy: Olsztyn
Zakres obowiązków:
realizacja planów sprzedażowych
organizowanie pracy i zarządzanie grupą pracowników
obsługa klienta oraz kierowanie bieżącą działalnością sklepu
dbałość o prawidłową prezentację towaru zgodną z obowiązującymi standardami
Wymagania:
3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
Min 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu pracownikami
Wiedza z zakresu prawa pracy (czas pracy, obowiązki pracodawcy)
Dobra organizacja czasu pracy
Dbałość o porządek i standardy pracy
Aktualna książeczka zdrowia sanepidu
dyspozycyjność
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę w młodym dynamicznym zespole
możliwość rozwoju zawodowego
terminowość i regularność wypłat
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy przesyłać aplikacje na adres mailowy w treści wpisując nr referencyjny KS_0709_OLSZ_O d.burakowska@pgbhr.com