Marketing Internetowy w polskich przedsiębiorstwach. Wpływ marketingu Internetowego na kształtowanie wizerunku przedsiębiorstw w Polsce
Adres wydarzenia:
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
Michała Oczapowskiego 7
10-719 Olsztyn
woj. warmińsko-mazurskie
Termin wydarzenia:
Data: 21.09.2007
Godziny zajęć (czas trwania):
Rozpoczęcie - 13.00
Zakończenie - 16.00
Przewidywany czas: 3-4 h
Organizator wydarzenia:
WSI
Informacje podstawowe o wydarzeniu:
Marketing Internetowy to nowa dziedzina praktyki zarządzania pomagająca doświadczonym menedżerom maksymalizować wykorzystanie Internetu w codziennej działalności. Szczególnie interesujące jest jego zastosowanie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie marketing Internetowy nie jest tak dobrze rozumiany, jak w krajach anglojęzycznych.
Wydarzenie skierowane jest do:
Szkolenie skierowane jest do przedstawicie przedsiębiorstw działających na terenie całego kraju oraz instytucji użytku publicznego. Główną uwagę koncentrujemy na małych i średnich przedsiębiorstwach, które posiadają ograniczone fundusze na promocję i reklamę swojej działalności.
Program wydarzenia:
13.00 ? 13.10 Przywitanie
13.10 ? 13.30 Czym jest Marketing Internetowy?
13.30 ? 13.50 Klarowność przekazu w serwisie Internetowym
13.50 ? 14.20 Znaczenie ?ścieżki oglądania serwisu? dla Twojej firmy
Przerwa - poczęstunek
14.50 ? 15.15 ?Unikalna Propozycja Sprzedaży? Twojego serwisu Internetowego
15.15 ? 15.40 Stworzenie profilu potencjalnego klienta Twojego serwisu Internetowego
15.40 ? 16.00 Od profilu klienta do transakcji w Internecie - dzięki działaniom marketingowym
Koniec szkolenia
Informacje o prelegentach:
dr Paul Sudnik - Consulting Director WSI w Polsce
dr Mirosław Sienkiewicz - konsultant WSI w Polsce
mgr Łukasz Kamiński - konsultant WSI w Polsce
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie procesu rejestracji online lub poprzez e-mail oraz późniejsze dokonanie wpłaty na numer konta otrzymany po dokonaniu procesu rejestracji.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość