Lancia Delta - niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność - Tychy

Lancia Delta - niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność

Miasto: Ogłoszenia Tychy, Region: Lubelskie

CZY MOŻNA POŁĄCZYĆ CECHY SPORTOWEGO HATCHBACKA, LUKSUSOWEJ LIMUZYNY I PRAKTYCZNEGO AUTA NA CO DZIEŃ? OCZYWIŚCIE. TAKĄ MOŻLIWOŚĆ DAJE LANCIA DELTA – STYLOWE COUPE Z PIĘKNĄ SYLWETKĄ, ŚWIETNYM MOTOREM, ZADBANYM WNĘTRZEM I PRZEJRZYSTĄ HISTORIĄ.

Szukasz ekskluzywnego, ale taniego kompaktu? To możliwe. Proponuję Lancię Deltę, bo Świat nie kończy się na Audi A3 i BMW 1. Kultowa Delta kojarzyła się głównie z rajdowymi szlakami i dominującymi kierowcami HF Integrale, którzy zdobyli dla Lancii 49 zwycięstw w eliminacjach RMŚ i wywalczyli dla niej 6 tytułów mistrzowskich. Od końca lat 90. ub. wieku, twórcy Delty przede wszystkim preferują styl, a jej design to dzieło najlepszego projektanta samochodów XX w., Giorgetto Giugiaro. Wygląd to jeden z największych atutów auta. Urzeka niepowtarzalnymi kształtami, elegancją i szykiem, ale nie brak mu też cech zadziornych. Po zajęciu miejsca w kabinie Delty odczuwamy wyjątkową estetykę i styl na najwyższym poziomie. Eleganckie, choć bez zbędnego przesytu, wykończenie deski rozdzielczej i konsoli środkowej, sprawia, że chce się na nie patrzeć. Włoscy inżynierowie postanowili też zaskoczyć swoich klientów przestronnością wnętrza. Tylna kanapa daje poczucie, jakbyśmy siedzieli w prawdziwej limuzynie. Nawet wysoka osoba ma tu pod dostatkiem miejsca nad głową i na nogi. Imponujący wygląd i efektowne wnętrze nasuwają słuszne podejrzenie, że Delta prowadzi się wyjątkowo komfortowo. Charakterystyka zawieszenia jest jednak bardziej sztywna niż miękka. Dzięki temu auto sprawnie i szybko pokonuje zakręty, a układ kierowniczy z dobrym wspomaganiem, jest idealny do spokojnej jazdy. Trudno zaklasyfikować Deltę do konkretnego segmentu. Niby jest to kompaktowy hatchback, ale tylko niby. Z boku przypomina trochę coupe, ale rozmiarami aspiruje do klasy wyższej.

Lancia Delta II wytwarzana była w l. 1993–1999. W porównaniu z poprzedniczką zyskała atrakcyjniejszą sylwetkę z charakterystycznymi przednimi światłami i nowym grilem. Oferowany egzemplarz, to pochodząca z przedostatniego roku produkcji Delta II GT HPE. Powstał w Turynie, a zarejestrowano go 19.03.1998 w maleńkim La Valle Agordina. W sąsiednim Taibon Agordino serwisowano go w ASO do 2007. We wrześniu 2009 został sprowadzony do Polski i zarejestrowany 15.09.2008. Tydzień później założono sekwencyjną instalację lpg STAG 300. Auto przekonuje dynamiką, a jego 132 KM w silniku 1,8 GT z inteligentnym systemem zmiennych faz rozrządu (VVT), załatwiają swoją robotę z impetem godnym Pendolino (nie mylić z Pandą). Rozpędza się ochoczo, a 100 km/h można zobaczyć już po 9,4 s. Wyprzedzanie jest czystą przyjemnością i nie wymaga częstego sięgania do lewarka zmiany biegów. Wg producenta, Delta w tej wersji silnikowej powinna spalać średnio 9 l/100 km, ale to przesada. Połyka 8 l gazu na 100 km w mieście i 7 l/100 km w cyklu mieszanym. Nawet bardziej dynamiczna jazda za miastem, skutkuje wynikiem 6 l na setkę. Auto ma obszerną kabinę i całkiem spory bagażnik. Jak większość Lancii, jest bardzo bogato wyposażone:

● ABS ● ASR ● CENTRALNY ZAMEK ● WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO;
● ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYBY I LUSTERKA (PODGRZEWANE);
● KLIMATYZACJA AUTOMATYCZNA (TRZYSTREFOWY KLIMATRONIK);
● INSTALACJA GAZOWA STAG 300 Z BUTLĄ W MIEJSCU KOŁA ZAPASOWEGO;
● SYSTEM ZABEZPIECZAJĄCY LC Z FIRMOWYM IMMOBILISEREM I KARTĄ KODÓW;
● AUTOALARM ● VOLTOMIERZ ● OBROTOMIERZ ● ZEGAR ANALOGOWY;
● PAKIET STYLISTYCZNY ZENDER HF (Z POSZERZENIEM KAROSERII);
● REGULACJA KIEROWNICY I FOTELA KIEROWCY, W DWÓCH PŁASZCZYZNACH;
● HALOGENY PRZECIWMGIELNE ● TRZECIE ŚWIATŁO „STOP”;
● OGRZEWANIE, WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY;
● SPORTOWE FOTELE PRZEDNIE M-KI RECARO, MODEL „CROSS SPEED”;
● RADIOODTWARZACZ JVC 45W x 4 CD RDS MP3 + 6 GŁOŚNIKÓW FABRYCZNYCH;
● SKÓRZANA TAPICERKA (KOMBINACJA SKÓRY LICOWEJ I ALKANTARY);
● DWA ZESTAWY KÓŁ NA FELGACH ALUMINIOWYCH LANCIA (OPISANE NIŻEJ);
● KOMPLET TRZECH KLUCZY, W TYM „KLUCZ MATKA” i…

…i jeszcze wiele więcej różnych elementów wyposażenia, których nie sposób tu wymienić.

Karoseria w stylizacji „Zender HF”, z poszerzonymi bokami i tylną lotką, zachodzącą na błotniki. Wnętrze z pakietem „Recaro”, czyli rewelacyjne, kubełkowe fotele przygotowane przez wytwórcę ze Suttgartu specjalnie dla Lancii i skórzana (ze wstawkami z alkantary), tapicerka boków. Kubełki fantastycznie trzymają na zakrętach, a fotel kierowcy regulowany jest w dwóch płaszczyznach. Wnętrze jest zadbane. Stan tylnych siedzeń, idealny. Stan przednich, niezadowalający z powodu zmechacenia wewnętrznych poduszek pokrytych alkantarą (stan skór licowych po bokach, bez zastrzeżeń). W najbliższy czwartek, to jest 14.07.2011, oddaję je do obszycia oryginalną alkantarą – taką samą, jak na tylnej kanapie. Cena samochodu po renowacji poszycia przednich foteli wzrośnie do 9000 zł, więc jeżeli chcesz uniknąć tego kosztu albo przenieść go na później – dzwoń szybko. Deska rozdzielcza wyłożona wysokiej klasy plastikiem, a gałka dźwigni zmiany biegów, skórą. Doskonale spisuje się klimatronik z możliwością pracy w trybie półautomatycznym. Przegląd, z kontrolą sprężarki i wymianą czynnika chłodzącego, miał miejsce na początku lipca br. Bardzo dobrze działa regularnie serwisowana instalacja lpg. Ostatni przegląd tej instalacji miał miejsce 17.02.2011, a później, 06.05.2011 – wymieniono jeszcze komplet membran reduktora. Zestaw audio składa się z radioodtwarzacza JVC z 6 fabrycznymi głośnikami. Dwa komplety kół tworzą: zestaw letni z alufelgami Lancia Zender i oponami CHAMPIRO BAX 205/50/R15 86 V (widoczne na zdjęciach), oraz zestaw zimowy z alufelgami Lancia i oponami MICHELIN ALPIN 195/50/R15 85 T. Opony w stanie bardzo dobrym. Całości dopełniają: wyśmienity układ kierowniczy i wyważone hamulce. Delta jest w 100% sprawna. Jej stan techniczny i wizualny określam jako bardzo dobry. Warto podkreślić nienaganny stan karoserii i wygląd ogólny. Na blachach nie ma żadnego ogniska korozji, lakier jest w bardzo dobrej kondycji. Zdjęcia odzwierciedlają stan rzeczywisty. Silnik pracuje równo, podczas jazdy na benzynie i na gazie. Nie ma żadnych wycieków, nie występuje falowanie obrotów. Nie ma luzów w zawieszeniu. Kompletny rozrząd, świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia, olej silnikowy i przekładniowy, wszystkie filtry i płyny, zostały wymienione w maju br., przy stanie 128 000 km. Delta była naprawiana na bieżąco, zaraz po pojawieniu się jakichkolwiek niepokojących objawów i bez oczekiwania na cud. Wykaz napraw i przeglądów, do dyspozycji. Stan licznika odpowiada rzeczywistemu, niskiemu przebiegowi. Łatwo to zweryfikować za pomocą wpisów do książek serwisowych i protokołów badania pojazdu, ale nie tylko. Dysponuję wszystkimi paragonami poświadczającymi zakupy paliwa do tego auta, od momentu sprowadzenia go do kraju. Wartość dodaną stanowią: doskonały stan ogólny; niespełna trzyletnia, sekwencyjna instalacja gazowa, przejrzysta historia i pełna dokumentacja. Warto docenić stylistykę Delty, która wciąż jest jednym z najładniejszych aut w swojej klasie. Przegląd techniczny i oc, ważne do sierpnia br. Samochód garażowany, gotowy do jazdy. Nie wymaga wkładu finansowego, wręcz przeciwnie, został mocno dofinansowany. Zapraszam do oglądania i zakupu. Warto.

Na globalnym rynku, na którym do jednego koncernu należy kilka marek, coraz trudniej o oryginalny pojazd. Delta przeczy tej opinii, a jej eleganckich linii nie da się pomylić z żadnym innym autem. Kupując ten samochód, natychmiast przekonasz się, że masz do czynienia z czymś nieprzeciętnym. Piękne oblicze, doskonały silnik, którego chce się słuchać chętniej, niż radioodtwarzacza i najlepsze z możliwych, właściwości jezdne, to wystarczające referencje, by plasować go w segmencie premium. Może się podobać staranne wykończenie skórzanych obić foteli i możliwość słuchania muzyki przy pomocy bardzo dobrego systemu audio. Panie ucieszy doskonale działające wspomaganie układu kierowniczego i zupełnie intuicyjna obsługa podstawowych urządzeń, w tym klimatronika. Unikatowa, wykonana ostatnio zaledwie w 2 egzemplarzach, wersja Delty z 2 kanapami i miejscem na kieliszki oraz szampana, to baaardzo przedłużona limuzyna. Raczej mało dostępna. Kosztuje 99 tys. €. Ta, którą oferuję, aż tak ekstremalnie wyjątkowa nie jest, ale prawie. Poza tym kosztuje kilkadziesiąt razy mniej. Możesz ją mieć.

Chcesz posłuchać jak brzmi Delta, proszę bardzo:

http://www.youtube.com/watch?v=ovPSX6-NMk0&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=B_6TXEwtbck

Autor ogłoszenia

Telefon: 604 868 772

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - Lancia Delta - niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność