Lancia Delta II LX 1997 1.6i 103 KM + LPG = niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność - Tychy

Lancia Delta II LX 1997 1.6i 103 KM + LPG = niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność

Miasto: Ogłoszenia Tychy, Region: Lubelskie

SĄDZISZ, ŻE NA NASZYCH DROGACH JEST MIEJSCE TYLKO DLA „GOLFIKÓW”, „OPLIKÓW” LUB „PASKÓW”, A KAŻDE WŁOSKIE AUTO, TO FIAT? DLA RÓWNOWAGI PROPONUJĘ LANCIĘ, SAMOCHÓD KTÓRY ŁĄCZY CECHY SPORTOWEGO COUPE Z PRAKTYCZNYM HATCHBACKIEM. ŚWIETNIE JEŹDZI, MA PIĘKNĄ SYLWETKĘ, DOBRE WYPOSAŻENIE, ZADBANE WNĘTRZE, INSTALACJĘ LPG, ORAZ PRZEGLĄD I OC, WAŻNE DO CZERWCA 2012 R.

Szukasz ekskluzywnego I taniego kompaktu? Oferuję Lancię Deltę II. Kultowa Delta kojarzy się z rajdowymi szlakami, wgryzającą się w szuter, czteronapędową maszyną i dominującymi kierowcami HF Integrale, którzy zdobyli dla Lancii 49 zwycięstw w RMŚ i wywalczyli dla niej 6 tytułów mistrzowskich. Od końca lat 90. ubiegłego wieku, twórcy Delty przede wszystkim preferują styl. Design to dzieło najlepszego projektanta samochodów XX w., Giorgetto Giugiaro, a wygląd to jeden z jej największych atutów. Urzeka elegancją, ale nie brak jej zadziorności. Ciekawy wygląd zewnętrzny w parze z atrakcyjnym wnętrzem, sprawiają że po zajęciu miejsca w kabinie odczuwamy tu wyjątkową estetykę i styl. Eleganckie wykończenie deski rozdzielczej i konsoli środkowej, sprawia że chce się na nie patrzeć. Włoscy inżynierowie zaskoczyli przestronnością wnętrza. Tylna kanapa rzeczywiście daje poczucie jakbyśmy siedzieli w jakiejś limuzynie. Nawet wysoka osoba ma pod dostatkiem miejsca nad głową i na nogi. Delta prowadzi się komfortowo. Charakterystyka zawieszenia jest raczej sztywna, dzięki czemu auto sprawnie pokonuje zakręty, a układ kierowniczy z dobrym wspomaganiem, jest idealny do spokojnej jazdy. Trudno zaliczyć Deltę do jednego segmentu. Niby jest to kompaktowy hatchback, ale tylko niby, bo rozmiarami aspiruje do klasy wyższej.

Lancia Delta II generacji wytwarzana była w l 1993-1999. W porównaniu z poprzedniczką zyskała bardziej atrakcyjną sylwetkę, z charakterystycznymi światłami i nowym grilem. Oferowany egzemplarz wyprodukowano w 1997, w Turynie, z przeznaczeniem na rynek niemiecki, a w 2006 sprowadzono go do Polski i zarejestrowano 20.06.2006. Pod koniec lipca 2007, przy stanie 125342 km, auto wyposażono w sekwencyjną instalację LPG Tomasetto, z układem elektronicznym Bingo S4 i zbiornikiem Irene o pojemności 34 l i stopniu napełnienia 80%, umieszczonym w miejscu koła zapasowego. Do pustego zbiornika można zatankować 28 l gazu. Auto przekonuje dynamiką, a jego 103 KM w tak lekkim pojeździe (1000 kg), załatwiają swoją robotę z impetem godnym Pendolino. Rozpędza się ochoczo, równocześnie z wciśnięciem pedału gazu, a wyprzedzanie jest samą przyjemnością i nie wymaga częstego sięgania do lewarka zmiany biegów. Delta nie jest dedykowana do ustanawiania rekordów w jeździe na kropelce, ale i tu nie musi się wstydzić. Połyka 8 l gazu na 100 km w mieście i 7 l/100 km w cyklu mieszanym. Dynamiczna jazda za miastem, skutkuje wynikiem 6 l na setkę. Ma obszerną kabinę i, jak na rodowodowego sportowca, przyzwoicie obszerny bagażnik, którego pojemność po złożeniu dzielonych oparć tylnej kanapy, wzrasta do 1000 l. Jak większość Lancii, jest bogato wyposażona:

● ABS ● ASR ● CENTRALNY ZAMEK ● WSPOMAGANIE UKŁADU KIEROWNICZEGO;
● ELEKTRYCZNIE STEROWANE SZYBY I LUSTERKA (PODGRZEWANE);
● DODATKOWE LUSTERKA BOCZNE, LIKWIDUJĄCE EFEKT MARTWEGO POLA;
● PODUSZKA POWIETRZNA ● SYSTEM ZABEZPIECZAJĄCY LANCIA CODE;
● AUTOALARM ● IMMOBILISER ● VOLTOMIERZ ● OBROTOMIERZ ● ZEGAR ANALOGOWY;
● CZUJNIK COFANIA, Z EFEKTEM DŹWIĘKOWYM I WYŚWIETLANIEM ODLEGŁOŚCI DO PRZESZKODY;
● SEKWENCYJNA INSTALACJA LPG TOMASETTO Z BUTLĄ 34 L, W MIEJSCU KOŁA ZAPASOWEGO;
● PODWÓJNY (ŚWIETLNY I DŹWIĘKOWY), SYGNALIZATOR REZERWY GAZU;
● HALOGENY PRZECIWMGIELNE Z PRZODU ● ŚWIATŁO PRZECIWMGŁOWE Z TYŁU (POJEDYNCZE);
● REGULACJA WYSOKOŚCI WIĄZKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH ● OŚWIETLENIE WNĘTRZA;
● OGRZEWANIE, WYCIERACZKA I SPRYSKIWACZ TYLNEJ SZYBY;
● RADIOODTWARZACZ CD JVC KD-G332 50W x 4 RDS, OBSŁUGUJĄCY FORMATY WMA i MP3;
● PASY BEZPIECZEŃSTWA I REGULOWANE ZAGŁÓWKI NA WSZYSTKICH SIEDZENIACH;
● SYGNALIZATOR NIEZAPIĘTYCH PASÓW BEZPIECZEŃSTWA I NIEDOMKNIĘTYCH DRZWI;
● DUŻY SCHOWEK PO STRONIE PASAŻERA ● ZDALNE OTWIERANIE POKRYWY BAGAŻNIKA;
● DWA ZESTAWY KÓŁ (LETNIE ALU, ZIMOWE STALOWE Z OZDOBNYMI KOŁPAKAMI
● KOŁO ZAPASOWE, DOJAZDOWE Z OPONĄ SPARE BIAS BELTED REINFORCED;
● KOMPLET POKROWCÓW NA SIEDZENIA ● TRZY KLUCZE, W TYM MASTER.

Delta zawsze była naprawiana na bieżąco, zaraz po wystąpieniu niepokojących objawów i bez oczekiwania na cudowny zanik usterki. Serwisowano ją z wykorzystaniem podzespołów Magneti Marelli. Wykaz napraw i czynności serwisowych, mogę przesłać drogą elektroniczną. Rozrząd wymieniono 18.06.2009, przy stanie 142000 km, a ostatnia wymiana oleju silnikowego (syntetyk Midlan 10W40), i fitrów, miała miejsce 12.03.2011, przy stanie 163000 km. Olej w skrzyni biegów (AGIP Rotra), wymienił pierwszy właściciel w Niemczech, przy stanie 100000 km. Części do Lancii Delty II, w większości są identyczne do tych, które przeznaczono do fiatów Bravo/Brava, a więc są tanie. Auto jest w 100% sprawne, a jego stan techniczny określam jako bardzo dobry, z uwzględnieniem roku produkcji. Silnik pracuje równo na benzynie i na gazie. Jest suchy, nie ma wycieków. Dobrze działa, regularnie serwisowana instalacja LPG. Nie falują obroty, nie ma utraty mocy w trakcie jazdy na gazie. Nie ma luzów w zawieszeniu. Układ elektryczny jest sprawny, akumulator po przeglądzie. Całości dopełniają: świetny układ kierowniczy i wyważone hamulce. Nie jest to auto nowe, ale stan karoserii jest co najmniej dobry. Ocynkowana blacha nie pozwoliła sobie na ogniska korozji. Nie ma wgnieceń i szczęśliwie obyło się bez otarć parkingowych. Progi, podłużnice i podłoga, są nienaruszone. We wnętrzu zamontowano eleganckie siedzenia pokryte jasną alkantarą, która, chociaż wyglądem i w dotyku, przypomina szorstką skórę naturalną typu zamsz, jest jednak materiałem syntetycznym z ultramikrofazy. Tapicerka boków stanowi kombinację czarnej skóry licowej i jasnej alkantary. Skórą pokryte są też: kierownica, mieszek i gałka dźwigni zmiany biegów, dźwignia hamulca ręcznego oraz deska rozdzielcza, na której ładnie prezentuje się podświetlane logo kultowej marki. Oba fotele przednie są regulowane, fotel kierowcy w dwóch płaszczyznach. Regulowana jest też kolumna kierownicy. Wnętrze jest zadbane, stan siedzeń dobry. Dwa zestawy kół tworzą: letni z felgami aluminiowymi Lancia Zender i oponami CONTINENTAL PREMIUM 185/60/R14 (z 30.05.2011), oraz zimowy z oponami BARUM POLARIS 175/65/R14, z felgami stalowymi. Stan licznika odpowiada rzeczywistemu przebiegowi. Wartość dodaną stanowią: bardzo dobry stan ogólny; sekwencyjna instalacja gazowa; przejrzysta historia; pełna dokumentacja i odległe terminy opłat. Przegląd techniczny i polisa OC, są ważne do czerwca 2012. Warto docenić stylistykę Delty, która jest jednym z najładniejszych aut w swojej klasie i nadal może się podobać. Auto jest garażowane. Nie wymaga wkładu finansowego. Podana cena nie obejmuje kół zimowych; z kołami 4500 zł.

Na globalnym rynku motoryzacyjnym, na którym do jednego koncernu należy kilka marek, coraz trudniej o oryginalny pojazd. Delta przeczy tej opinii, a jej eleganckich linii nie da się pomylić z żadnym innym autem. Kupując ten samochód, natychmiast przekonasz się, że masz do czynienia z czymś nieprzeciętnym. Piękne oblicze, dobry silnik i najlepsze właściwości jezdne, to wystarczające referencje, by plasować go w segmencie premium. Mogą się podobać: staranne wykończenie obić foteli, doskonale działające wspomaganie układu kierowniczego i zupełnie intuicyjna obsługa podstawowych funkcji. Możesz mieć to auto. Spróbuj na chwilę odejść od podróżowania praktycznym kombi, dostojnym sedanem, czy firmowym dostawczakiem. Masz niepowtarzalną okazję pojeżdżenia dla przyjemności.

Bezpłatnie dodaję:

– praktyczną torbę na narzędzia (do bagażnika),
– wosk koloryzujacy Nano+ z potrójną ochroną lakieru,
– 100 ml lakieru w kolorze nadwozia.

Autor ogłoszenia

Telefon: 604868772

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - Lancia Delta II LX 1997 1.6i 103 KM + LPG = niepowtarzalny styl, sportowy duch i funkcjonalność