Dla naszego klienta - firmy ubezpieczeniowej AXA - poszukujemy księgowej/księgowego, do nowo powstałego zespołu.
Lokalizacja: Ostrava (Czechy)
Zadania:
Obsługa ksiąg rachunkowych / nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych
Sporządzanie sprawozdań finansowych /nadzór nad składaniem sprawozdań finansowych do NBP i GUS
Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT),
Kontrola operacji księgowych zgodnie z zasadami rachunkowości i przepisami podatkowymi
Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz archiwizacją dokumentów finansowych i księgowych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe: rachunkowość, finanse lub pokrewne
Doświadczenie w księgowości
Dobra znajomość przepisów prawa podatkowego
Dobra znajomość pakietu MS Office
Mile widziana znajomość języka angielskiego
Wynagrodzenie: 3500– 5000 PLN brutto, adekwatne do wiedzy i doświadczenia
Dodatkowe benefity:
Po pól roku możliwość przejścia na jeden dzień na home office.
Po okresie próbnym bony żywieniowe w wysokości około 200 zł netto.
Warunki zatrudnienia: umowa o pracę (czeska) na pełny etat
Start pracy: od zaraz
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania swoich dokumentów aplikacyjnych (CV), wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych. W tytule wiadomosci prosimy o podanie nazwy stanowiska.