Inżynier ds. Kontaktu z Klientem – Aftermarket - Gliwice

Inżynier ds. Kontaktu z Klientem – Aftermarket

Miasto: Ogłoszenia Gliwice, Region: Lubelskie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, jeden z czołowych dostawców sektora Automotive. W związku z dalszym rozwojem firmy Naszego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko: Inżynier ds. Kontaktu z Klientem – Aftermarket Lokalizacja: Gliwice nr. ref: 30/10/2012 Podstawowe zadania i zakres odpowiedzialności: - udzielanie informacji na temat oferowanych produktów - analizę i wykorzystanie informacji zawartych w systemach AS400 oraz SAP do udzielania informacji - odpowiedzi na techniczne zapytania klientów (głównie z Niemiec) - utrzymanie satysfakcji klienta poprzez udzielenie terminowej i wyczerpującej informacji zwrotnej Wymagane doświadczenie i wykształcenie: - wykształcenie wyższe techniczne (preferowane mechaniczne) - dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie - komunikatywna znajomość języka angielskiego - doświadczenie w pracy z klientem - mile widziane doświadczenie w przemyśle motoryzacyjnym - wysoki poziom umiejętności technicznych - umiejętność pracy w międzynarodowym zespole - znajomość rynku motoryzacyjnego - umiejętność pracy z komputerem - zainteresowanie/ pasja w zakresie motoryzacji - dokładność - rzetelność - systematyczność - komunikatywność Nasz Klient oferuje ciekawą pracę w nowoczesnym i dynamicznie rozwijającym się koncernie produkcyjnym, o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i kompetencji. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres elektroniczny praca@lgrant.com L.GRANT Polska ul. Moniuszki 3/7, 40-005 Katowice, woj. śląskie http://www.lgrant.com tel. 510 252 703

Autor ogłoszenia

L.GRANT HR Consulting

Telefon: 510 252 703

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość