Specjalista ds. exportu - Częstochowa

Specjalista ds. exportu

Miasto: Ogłoszenia Częstochowa, Region: Lubelskie

INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

Obszarem działalności naszego Klienta jest promocja, sprzedaż oraz specjalistyczne doradztwo w zakresie oferowanych urządzeń AHU. Obecnie wspomagamy naszego Klienta w realizacji projektów rekrutacyjnych poszukując Kandydata na stanowisko:

SPECJALISTA DS. EXPORTU
Miejsce pracy: CZĘSTOCHOWA

Numer referencyjny: SPECEXPORT/07/12

Cel pracy:

Rozwój i pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej. Zwiększenie sprzedaży na rynkach UE. Budowanie długofalowej relacji z klientami oraz bieżąca obsługa aktualnych klientów.

Obowiązki:

• Współpraca z klientami zagranicznymi
• Rozwój działu exportu (zdobywanie nowych klientów)
• Poznanie i bieżąca obsługa Klientów na wybranych rynkach
• Tworzenie i koordynacja obiegu dokumentacji związanej z fakturowaniem działań
• Analiza rynku

Wymagania:

• Min. 2 letnie doświadczenie dla jednej firmy w exporcie wewnątrz wspólnotowym (rynek unijny)
• Wykształcenie wyższe techniczne (mile widziane kierunki handlowe lub psychologia biznesu)
• Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
• Mile widziana znajomość języka bułgarskiego lub rumuńskiego/ francuskiego/ niemieckiego/ włoskiego
• Doświadczenie na stanowisku handlowym w branży technicznej minimum rok
• Wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia negocjacji handlowych
• Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Unii Europejskiej
• Prawo jazdy kat. B


Ponadto od kandydata oczekujemy:

• Umiejętności pracy pod presją czasu
• Dużej motywacji
• Kultury osobistej
• Autoprezentacji
• Pewności siebie
• Komunikatywności
• Asertywności
• Umiejętności negocjacji



Oferujemy:

• Pracę w renomowanej firmie z branży AHU w Częstochowie
• Pracę w systemie ¾ czasu praca w biurze w Częstochowie oraz ¼ czasu pracy delegacja (Kraje UE)
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na 3 miesięczny okres próbny, następnie umowę na czas nieokreślony
• Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3000 zł – 4500 zł netto miesięcznie
• Bardzo atrakcyjne premie uzależnione od wyników, efektywności i jakości pracy
• Niezbędne narzędzia do pracy: telefon komórkowy, laptop oraz samochód służbowy do wyjazdów służbowych
• Szkolenia


Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV ze zdjęciem oraz List Motywacyjny z odpowiednią argumentacją do podjęcia pracy na adres:

W tytule maila proszę wpisać SPECEXPORT/07/12
Aplikacje prosimy wysyłać do dnia 05.08.2012 r.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.
Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)\".

INTERIMAX Sp. z. o. o.
Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)






Autor ogłoszenia

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - Specjalista ds. exportu