INTERIMAX jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!
Aktualnie dla naszego Klienta, firmy zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem wysokiej klasy oprogramowania służącego do kompleksowego zarządzania firmą, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
PRZEDSTAWICIEL DS. SPRZEDAŻY/HANDLOWIEC
Miejsce pracy: Chorzów
Nr Ref. HLIN/11/09
Wymagania:
komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej
Umiejętność przeprowadzenia analizy potrzeb klienta
Podstawowa znajomość zasad działania firmy oraz standardowego obiegu dokumentu w formach handlowo-usługowych
Podstawowa znajomość zagadnień księgowych
Znajomość zagadnień informatycznych i księgowych
Prawo jazdy kat. B
Gotowość do rozwoju i zdobywania nowej wiedzy
Mile widziane:
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Poprawna dykcja
Kultura osobista
Zadania:
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów
Reprezentowanie firmy w kontaktach handlowych
Sporządzanie kompleksowych ofert
Negocjowanie warunków kontraktów
podstawowe wdrażanie aplikacji u klienta
Szkolenie klienta
Dodatkowe informacje:
Wykształcenie wyższe licencjackie
Minimalne doświadczenie od 3 do 5 lat
Miejsce zamieszkania: Polska
Kultura osobista
Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij swoje CV na adres: rekrutacja@interimax.com umieszczając w tytule nr referencyjny stanowiska: „HLIN/11/09”.
Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)\".
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.