Firma 4call.pl, należąca do grupy kapitałowej DataContact, dysponująca ponad 150 stanowiskami pracy, ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista/ka ds. obsługi klienta (jęz.czeski)- infolinia WizzAir Opis zadań: · obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia) · udzielanie wsparcia przy zawieraniu transakcji płatniczych, rezerwacji biletów · udzielanie odpowiedzi na pytania klientów linii lotniczych Wymagania: · bardzo dobra znajomość języka czeskiego · podstawowa znajomość języka angielskiego (niezbędna do obsługi systemu do rezerwacji) · umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach · dyspozycyjność do pracy w godzinach 8:00-22:00 (praca w trybie zmianowym od poniedziałku do niedzieli) · wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne · nienaganna dykcja oferujemy: · pracę w komfortowych warunkach w nowoczesnym Call Center · zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie ze wszystkimi składkami · stały kontakt z klientem czeskojęzycznym Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV w tytule maila 'WIZZAIR" na adres: anna.kowalska@4call.pl
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość