Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od ponad 10 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Nasz Klient, firma zajmująca się importem i eksportem produktów z branży SECURITY, poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Asystentka/ Kierownik Biura
Nr ref.: P 084/10
Miejsce pracy: Wejherowo
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:
• Koordynowanie pracy biura,
• Kontrola obiegu dokumentów,
• Prace administracyjno - biurowe.
• Organizacja i obsługa spotkań firmowych
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie,
• Biegła znajomość j. angielskiego,
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego,
• Dobra znajomość pakietu MS Office,
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz zdolność ustalania priorytetów,
• Komunikatywność
Firma oferuje:
• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwość rozwoju.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojej aplikacji wraz z nr ref (CV wraz
z listem motywacyjnym) na adres:kkocur@perfectconsulting.pl
Prosimy o dołączenie klauzuli za zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.