Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i rozwoju kompetencji pracowników, od 10 lat projektuje i wdraża instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi. Obecnie dla Naszego Klienta, firmy produkcyjnej poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracyjno księgowych
Nr ref.: P 096/11
Miejsce pracy: Puck
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.:
• Koordynacja obsługi biura,
• Opracowywanie i archiwizowanie dokumentów,
• Wystawianie FV oraz zleceń,
• Redagowanie raportów i kontrola obiegu dokumentów,
• Koordynowanie kontaktów z Klientami oraz Kontrahentami,
• Przygotowywanie i koordynowanie spotkań,
• Współpraca z innymi działami Firmy.
Wymagania:
• Wykształcenie min. średnie,
• Min. 2 – letnie doświadczenie w dziale administracyjnym,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
• Umiejętność wystawiania FV,
• Znajomość języka angielskiego mile widziana,
• Prawo jazdy kat B.,
• Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność delegowania zadań,
• Wysoka kultura osobista.
Firma oferuje:
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjny system wynagradzania,
• Możliwość rozwoju.
Osoby zainteresowane pracą prosimy o przesłanie swojej aplikacji wraz z nr ref (CV wraz z listem motywacyjnym) na adres:kkocur@perfectconsulting.pl Prosimy o dołączenie klauzuli za zgodą na przetwarzanie danych osobowych. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość