Country Manager - Poland - Gdynia

Country Manager - Poland

Miasto: Ogłoszenia Gdynia, Region: Lubelskie

INTERIMAX International jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie! Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej oferującej szeroki wachlarz usług związanych z doradztwem biznesowym w krajach skandynawskich, w tym pośrednictwo w ramach misji gospodarczych, obsługę polskich firm na tamtejszych rynkach oraz doradztwo podatkowe dla klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko: Country Manager - Poland Miejsce pracy – Gdynia Wymagania:  min. 2 lata doświadczenia na stanowisku senior liderskim/managerskim/kierowniczym z samodzielnością budżetową,  umiejętność realizacji zadań bieżących przy jednoczesnej realizacji zadań długoterminowych,  umiejętność zarządzania projektami,  doświadczenie w zarządzaniu zespołem,  kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia,  umiejętność analizy i szybkiego wyciągania trafnych wniosków,  rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność komunikacji z personelem,  wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne ze szczególnym uwzględnieniem łatwości komunikacji na wielu wymiarach (z zespołem, zarządem, klientami, biznesem)  wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm,  płynna znajomość języka angielskiego,  gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych. Obowiązki:  zarządzanie oddziałem (business unit) w Polsce,  skuteczne zarządzanie podległym personelem (około 10 osób),  współpraca przy tworzeniu kierunków rozwoju,  skuteczna komunikacja wizji i celów,  maksymalizacja generowanych wyników finansowych, przy jednoczesnym zachowaniu odgórnej polityki firmy,  zarządzanie budżetem oddziału,  budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi,  promocja oraz reprezentacja firmy na zewnątrz, podczas konferencji, misji biznesowych,  stałe podnoszenie efektywności i optymalizacja działań w oddziale. Co dajemy:  możliwość pracy w młodym zespole,  rozwój osobisty,  współpraca ze środowiskami międzynarodowymi,  wynagrodzenie stałe oraz prowizje od dochodów firmy,  możliwość realizowania własnych pomysłów,  wszelkie narzędzia niezbędne do pracy: telefon / laptop służbowy. Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres: joanna.trzaska@interimax.com. W tytule maila proszę wpisać: CM/GD/03/14 Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)". Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami. Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)

Autor ogłoszenia

Interimax

Telefon: 12 379 39 93

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość