INTERIMAX International jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie! Dla naszego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej oferującej szeroki wachlarz usług związanych z doradztwem biznesowym w krajach skandynawskich, w tym pośrednictwo w ramach misji gospodarczych, obsługę polskich firm na tamtejszych rynkach oraz doradztwo podatkowe dla klientów indywidualnych, poszukujemy kandydata na stanowisko: Country Manager - Poland Miejsce pracy – Gdynia Wymagania: min. 2 lata doświadczenia na stanowisku senior liderskim/managerskim/kierowniczym z samodzielnością budżetową, umiejętność realizacji zadań bieżących przy jednoczesnej realizacji zadań długoterminowych, umiejętność zarządzania projektami, doświadczenie w zarządzaniu zespołem, kreatywność, umiejętność nieszablonowego myślenia, umiejętność analizy i szybkiego wyciągania trafnych wniosków, rozwinięte umiejętności liderskie oraz umiejętność komunikacji z personelem, wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne ze szczególnym uwzględnieniem łatwości komunikacji na wielu wymiarach (z zespołem, zarządem, klientami, biznesem) wysoka kultura osobista oraz profesjonalizm, płynna znajomość języka angielskiego, gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych. Obowiązki: zarządzanie oddziałem (business unit) w Polsce, skuteczne zarządzanie podległym personelem (około 10 osób), współpraca przy tworzeniu kierunków rozwoju, skuteczna komunikacja wizji i celów, maksymalizacja generowanych wyników finansowych, przy jednoczesnym zachowaniu odgórnej polityki firmy, zarządzanie budżetem oddziału, budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi, promocja oraz reprezentacja firmy na zewnątrz, podczas konferencji, misji biznesowych, stałe podnoszenie efektywności i optymalizacja działań w oddziale. Co dajemy: możliwość pracy w młodym zespole, rozwój osobisty, współpraca ze środowiskami międzynarodowymi, wynagrodzenie stałe oraz prowizje od dochodów firmy, możliwość realizowania własnych pomysłów, wszelkie narzędzia niezbędne do pracy: telefon / laptop służbowy. Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą, prześlij nam swoje CV na adres: joanna.trzaska@interimax.com. W tytule maila proszę wpisać: CM/GD/03/14 Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX International Sp. z o.o. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)". Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Osobami. Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (3970)
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość