Badanie Satysfakcji Klientów zapewni Państwu:
Indywidualnie skonstruowane narzędzia do mierzenia poziomu satysfakcji Klientów
Profesjonalne doradztwo
Raport zawierający szczegółowe informacje na temat wskaźnika satysfakcji Klientów
Wsparcie w zakresie opracowania i wdrożenia narzędzi zwiększających jakość świadczonych usług
Wykonanie zlecenia w krótkim czasie
Informacje na temat funkcjonowania firmy poprzez pryzmat Klienta
Wzrost efektywności pracy zespołu
Proces Realizacji
Opracowanie Narzędzi Badawczych- Skonstruowanie Indywidualnych formularzy oceny uwzględniających potrzeby Klienta oraz obszary badane
Badanie - Przeprowadzenie badania wg. ustalonych kryteriów
Raport – Opracowanie raportu satysfakcji Klientów na poszczególnych obszarach oraz przygotowanie projektu wzrostu zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy
Badanie Satysfakcji Pracowników zapewni Państwu:
Indywidualnie skonstruowane narzędzia do mierzenia poziomu satysfakcji pracowniczej
Profesjonalne doradztwo uwzględniające potrzeby Klienta
Raport zawierający szczegółowe informacje na temat wskaźnika satysfakcji z wykonywanej pracy na wielu obszarach
Wykonanie zlecenia w krótkim czasie
Informacje na temat funkcjonowania firmy poprzez pryzmat pracownika
Uwagi oraz sugestie pracowników uzyskane drogą anonimową, które w codziennych relacjach w firmie są niejawne.
Wzrost efektywności pracy zespołu
Proces Realizacji
Opracowanie Narzędzi Badawczych- Skonstruowanie Indywidualnych formularzy oceny uwzględniających potrzeby Klienta oraz obszary badane
Badanie - Przeprowadzenie badania wg. ustalonych kryteriów
Raport – Opracowanie raportu satysfakcji z pracy na poszczególnych obszarach oraz przygotowanie projektu wzrostu zaangażowania i satysfakcji z wykonywanej pracy
Zapraszamy do Współpracy