Firma Focus HR dla swojego klienta, firmy działającej w branży produkcyjnej, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Administrator ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Białystok
Zadania:
• Obsługa klienta drogą e- mailową i telefoniczną
• Nadzór i koordynacja przepływu dokumentów wewnętrznych pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi firmy
• Pełna koordynacja procesu logistycznego przesyłek, nadzorowanie dostarczenia przesyłek do klientów
• Sporządzanie raportów sprzedażowych
• Wspieranie i koordynowanie działań marketingowych, przygotowywanie ofert dla klientów.
Wymagania:
• Co najmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku: administrator sprzedaży, przedstawiciel handlowy.
• Doświadczenie w pracy z klientem
• Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim
• Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office - Excel, Word
• Prawo jazdy kat. B
• Dyspozycyjność
• Łatwość nawiązywania kontaktów, zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów, umiejętność pracy w grupie, obowiązkowość, sumienność.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie: pensja stała oraz system premiowy
• Możliwość rozwoju: system szkoleń
• Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
Dokumenty aplikacyjne zawierające klauzulę o ochronie danych osobowych prosimy wysyłać na adres praca.ks@focushr.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska oraz miasto.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość