Sprzedam Citroen Xantia HDI / diesel z grudnia 1998 - Białystok

Sprzedam Citroen Xantia HDI / diesel z grudnia 1998

Miasto: Ogłoszenia Białystok, Region: Lubelskie

witam

mam na sprzedaz samochod:
- citroen xantia 2.0 HDI z 15.XII.1998
- 109KM - turbo z intercoolerem, system BOSCH
- wersja po liftingu - MK2
- liftback
- kolor srebrny

wyposazenie:
- abs
- wspomaganie
- czujnik niedomknietych drzwi
- regulowana wysokosc zawieszenia
- kierownica z regulacja polozenia
- skorzane obszycie kierownicy
- immobilizer
- centralny zamek
- 2 kluczyki (1 z pilotem, typ scyzoryk)
- karta kodowa do dorobienia i wkodowania transponderow immobilizera
- radio zabezpieczone kodem (pin dolaczam)
- elektryczne przednie szyby
- elektrycznie regulowane lusterka
- wklad lewego lusterka lamany (widok na martwa strefe)
- wklady lusterek z mata grzejna - kable wciagniete do kabiny ale nie podlaczone pod wlacznik
- lusterka w kolorze nadwozia
- owiewki na bocznych przednich szybach
- radiomagnetofon ze sterowaniem z kierownicy (multifunkcyjna kierownica)
- klimatyzacja
- termometr zewnetrzny
- 2 liczniki dzienne kilometrow
- obrotomierz
- halogeny przeciwmglowe
- 3 swiatlo stop (fabryczne)
- welurowe fotele
- 4 zaglowki
- dzielona (2/3) tylna kanapa
- rozkladany podlokietnik na tylnej kanapie
- tunel w tylnej kanapie do przewozu dlugich przedmiotow np nart
- auto jest w tej chwili na komplecie opon zimowych)
- kola (letnie i zimowe) 205/60/15
- zarowki mijania - philips nightguide, dlugie - philips bluevision

wnetrze bardzo zadbane, co jest zasluga praktycznie niezniszczalnych welurow jak i bardzo wysokiej jakosci plastykow (miekkie).

realne spalanie w trasie 5/100, w miescie 6,5/100.
oczywiscie silnik HDI odwdziecza sie mniejszym zuzyciem i wiekszym komfortem jazdy za wlanie lepszego ON. ja tankuje zwyklego orlena ale do kazdego tankowania dolewam SKYD\'A. wyglada to tak ze tankuje taniej a jezdze jak na vervie. na zime tylko arctic ze statoila.

silnik zalany jest fullsyntetykiem (teraz total quarz) i od wymiany do wymiany (20.000 km) nie dolewam resztek, ktore zostaja po wymianie z 5l butli. przebieg 256kkm wyglada na prawdziwy - warszawski serwis FAS byl takiego samego zdania jak robilem tam przeglad stanu po kupnie auta.

przez 3 lata zrobilem prawie 110kkm i przez ten czas wymienialem:
- hamulce przod i tyl - kupilem z zyletkami i wymienilem od razu
- dobite sfery
- pasek klinowy osprzetu
- krzyzak kieronicy
- pompke spryskiwacza
- silownik klapki wlewu
- tuleje metalowo-gumowe na obu wahaczach
- obie koncowki kierownicze + 1 drazek (jakas sierota krzywo wkrecila kiedys koncowke)
- gumy na stabilizatorze
- 1 lacznik stabilizatora
- swiece zarowe - teraz sa ceramiczne iskry (dopiero przy -10 C ciezko palil i wyszlo ze wszystkie sa martwe)
- akumulator (jeszcze jest na gwarancji)

wiekszosc wymienione po zakupie, tak zeby auto bylo bezpieczne i sprawne na kazdy wyjazd. co roku 2 razy jezdzilem na balkany i nigdy nic sie nie popsulo. 3 razy zlapalem kapcia ale reszta bez problemu. w 2008 bylem xantia w turcji az w kapadocji (przez 3 tyg zrobilismy 10.500 kkm po calych balkanach + grecja i turcja). w 2009 europa zachodnia z finalem na balkanach. nawet zarowek nie wymienialem :D

a teraz wady zeby nie bylo za rozowo:
na pewno auto mialo \"przygode\" z lewej strony. podejrzewam ze zaczepione bylo o cos. na tylnym blotniku wychodza babelki, przednie drzwi sa przerysowane na dole, tak samo przedni zderzak. lewe zewnetrzne lusterko mialo popekane plastyki, troche \"luzny\" przedni zderzak, przednia szyba ma inny nr. poduszki i napinacze nie wymieniane wiec nie bylo to powazne spotkanie.
sam \"popsulem:
- zaczepilem przednim zderzakiem o slupek przy parkowaniu (odarty czarny plastyk zderzaka)
- wgniecenie przy klapce wlewu - troche za mocno przylozylem xantii zeby odblokowala silownik wlewu :(
- lewy prog raczej do wymiany - prawdopodobnie zima wyszorowalem sniegiem i lodem zaslepke profilu progu i sol go zezarla. w zakladzie oponiarskim przy wymianie kol na letnie nic nie powiedzieli i jesienia po zlapaniu kapcia podnosnik wszedl w prog.
- w tym roku wypadaloby zmienic rozrzad dla wlasnego bezpieczenstwa. niby jest miedzywymiana co 160kkm ale zycie pokazuje ze lepiejm zrobic to troche wczesniej. mam juz kupiony komplet wraz z pompa wody.
- sprzeglo bierze wysoko ale sie nie slizga. mysle ze ten rok jeszcze przejezdzi.
- klima jest do dobicia - dzis przy +12 szybko zaczelo chlodzic ale swiezo po nabiciu bylo lepiej. mozna jezdzic jak jest ale na gorace lato przydaloby sie lepiej.
- przestawiona wskazowka obrotomierza (wskazuje 1100-1200 obrotow wiecej). skutek odpalania na sile przy martwych swiecach i slabym akumulatorze. standardowa usterka w ww. warunkach. trzeba wyjac zegary i poprawic styki. nie grzebalem sie z tym zima zeby nie polamac zimnych/kruchych plastykow. jezdze \"na wyczucie\" i juz sie przyzwyczailem ale jak zdaze i zdrowie pozwoli to poprawie)


do xantii dokladam:
- wspomniany nowy rozrzad
- 4 felgi na opony letnie
- 2 opony letnie (przednia 2 zostala dojezdzona w tamtym roku i jesienia poszla do utylizacji)
- 1 opona zimowa (stan bdb) taka sama jak 2 zalozone w tej chwili w samochodzie
- zapasowka (stan bdb) kleber krisalp hp
- podnosnik i hak wkrecany do holowania (schowane w zapasowce)
- gasnica
- dodatkowe 3 gniazda zapalniczek (zamykane, 1 pod nogami pasazera, 2 na tunelu srodkowym). przydatne na wyjazdach, jak trzeba podlaczyc navi, komorke, doladowac laptop czy akumulatory aparatu czy kamery)
- na plycie DVD rozne instrukcje w plikach PDF, w tym instrukcje fabryczna i rozne rady typu \"zrob to sam\"
- dywaniki welurowe na lato, gumy na zime

samochod do obejrzenia w bialymstoku, po wczesniejszym uzgodnieniu.
wiecej zdjec (robione 2011.03.26) jest tu: www.viwaldi.info/x/

mozliwa zamiana na male miejskie jezdzidelko z doplata

Autor ogłoszenia

Telefon: 792 526 366

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość