Opis stanowiska:
Udzielanie informacji przez telefon
Pozyskiwanie wsparcia dla organizacji pozarządowych
Obsługa stałych klientów
Przeprowadzanie ankiet telefonicznych
Obsługa infolinii
Wymagania:
Komunikatywność
Dobra dykcja i miły głos
Mile widziane doświadczenie w telemarketingu /wolontariacie
Znajomość obsługi komputera
Dyspozycyjność
Oferujemy:
Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta i fundraisingu
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez ciekawe szkolenia
Przyjazną atmosferę
Atrakcyjne wynagrodzenie stałe za godzinę pracy, bonusy w każdej kampanii
Elastyczne godziny pracy: 12:00-20:00; 9:00-17:00 (jeśli chcesz możesz przyjść też w sobotę )
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres rekrutacja@sanmarks.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 016 632 38 27
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość