W związku z dynamicznym rozwojem firmy OVB Allfinanz, poszukujemy kompetentnych i odpowiedzialnych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta.
Zadania:
1) Reprezentowanie OVB Allfinanz na miejscu i utrzymywanie bezpośrednich relacji z interesantami i klientami
2) Odpowiedzialność za zdobywanie nowych klientów oraz podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi
Wymagania dla kandydatów do wstępnych rozmów kwalifikacyjnych:
1) Umiejętność planowania i zarządzania czasem
2) Zainteresowanie ekonomią
3) Wykształcenie minimum średnie
4) Studenci, a także osoby aktywnie wykonujące zawód lub prowadzące działalność gospodarczą
5) Nienaganna opinia społeczna – niekaralność
6) Poprawny język polski w mowie i piśmie
7) Mile widziane posiadanie prawa jazdy
Oferujemy Panu/i:
1) Nieodpłatne szkolenia i praktyczną wiedzę dotyczącą rynku finansowego
2) Atrakcyjne wynagrodzenie + ścieżka rozwoju zawodowego
3) Wsparcie kadry menedżerskiej oraz szkoleniowców
Czas pracy ustalany jest indywidualnie, tak więc oferta kierowana jest również do studentów studiów dziennych.
Spełnienie powyższych kryteriów upoważnia Państwa do wysłania CV (wraz ze zdjęciem) oraz podania o przyjęcie do pracy na adres e-mail:
ovb.kluczbork@gmail.com
Prosimy o dopisanie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z 2002 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 101 poz, 926 ze zmianami)”.