Do zadań kandydatów będzie należało prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w celu umawiania spotkań handlowych, pozyskiwanie klientów na produkty i usługi, informowanie o promocjach i ofertach, przy projektach dla prestiżowych Kontrahentów.
OCZEKIWANIA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów
• silna motywacja, dyspozycyjność
• pozytywne nastawienie do pracy i Klientów
• podstawowa znajomość obsługi komputera
OFERUJEMY:
• płatny cykl profesjonalnych szkoleń
• dwuskładnikowy system wynagrodzeń: gwarantowana podstawa + premia
• systemy motywacyjne
• dogodną lokalizację firmy
• elastyczny harmonogram pracy
• pracę w dynamicznym, młodym zespole
• rozwój umiejętności negocjacyjnych i interpersonalnych
• stałą opiekę trenera
• możliwość awansu w strukturach firmy
Dołącz do Nas już dziś.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: praca@callcenterhouse.pl
Więcej o nas znajdziesz na www.callcenterhouse.pl
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz. U Nr 133 poz. 883)”.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość