Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,
Rozdzielanie zadań na poszczególne linie wsparcia,
Rozliczanie napływających/realizowanych zadań,
Monitorowanie incydentów i informowanie użytkownika o ich statusie,
Koordynacja prac poszczególnych komórek organizacyjnych w obrębie działu technicznego,
Zarządzanie projektami różnej wielkości,
Łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami i członkami zespołu,
Zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników,
Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac,
Tworzenie i wdrażanie procedur,
Rozwijanie komórki Service Desk,
Aktywne tworzenie nowych standardów obsługi klienta,
Zgłoszenia z CV, listem motywacyjnym oraz referencjami prosimy kierować na email: praca@ravnet.pl,
UWAGA! W temacie maila proszę zaznaczyć stanowisko, którego dotyczy zgłoszenie. W tym wypadku proszę wpisać stanowsko Operator Service Desk