Operator Service Desk - Warszawa

Operator Service Desk

Miasto: Ogłoszenia Warszawa, Region: Lubelskie


Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń,

Rozdzielanie zadań na poszczególne linie wsparcia,

Rozliczanie napływających/realizowanych zadań,

Monitorowanie incydentów i informowanie użytkownika o ich statusie,

Koordynacja prac poszczególnych komórek organizacyjnych w obrębie działu technicznego,

Zarządzanie projektami różnej wielkości,

Łatwość nawiązywania kontaktów z użytkownikami i członkami zespołu,

Zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników,

Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac,

Tworzenie i wdrażanie procedur,

Rozwijanie komórki Service Desk,

Aktywne tworzenie nowych standardów obsługi klienta,



Zgłoszenia z CV, listem motywacyjnym oraz referencjami prosimy kierować na email: praca@ravnet.pl,

UWAGA! W temacie maila proszę zaznaczyć stanowisko, którego dotyczy zgłoszenie. W tym wypadku proszę wpisać stanowsko Operator Service Desk


Autor ogłoszenia

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość