Consulting dla swojego Klienta – światowego lidera w dziedzinie zarządzania należnościami i ryzykiem kredytowym, poszukuje osoby na stanowisko:
Manager Działu Obsługi Klienta
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :
Zarządzanie zespołem konsultantów
Udział w procesach rekrutacji i wdrażania nowych pracowników
Współpraca z działem IT w ramach rozwijania funkcjonalności CRM
Nadzór nad realizacją zespołowego wyniku sprzedażowego
Motywowanie i coaching podległych pracowników
Wymagania:
2 lata doświadczenia w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym
Min. 3 lata osobistego doświadczenia w sprzedaży B2B
Znajomość branży finansowej
Doświadczenie we wdrażaniu standardów obsługi klienta
Umiejętność interpretacji sprawozdań finansowych
Umiejętność wykorzystywania technologii typu CRM
Zdolności negocjacyjne
Umiejętności z zakresu zarządzania projektami, kontrolingu i budżetowania
Dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowy język obcy będzie atutem)
Mile widziane doświadczenie coachingowe
Firma Oferuje:
przyjazną atmosferę w pracy
możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie
atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + prowizja
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail:
kariera@chronosconsulting.pl
z podaniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: MDS/06
Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.