Manager Działu Obsługi Klienta - Warszawa

Manager Działu Obsługi Klienta

Miasto: Ogłoszenia Warszawa, Region: Lubelskie

Consulting dla swojego Klienta – światowego lidera w dziedzinie zarządzania należnościami i ryzykiem kredytowym, poszukuje osoby na stanowisko:

Manager Działu Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

Zarządzanie zespołem konsultantów

Udział w procesach rekrutacji i wdrażania nowych pracowników

Współpraca z działem IT w ramach rozwijania funkcjonalności CRM

Nadzór nad realizacją zespołowego wyniku sprzedażowego

Motywowanie i coaching podległych pracowników

Wymagania:

2 lata doświadczenia w zarządzaniu co najmniej kilkunastoosobowym zespołem sprzedażowym

Min. 3 lata osobistego doświadczenia w sprzedaży B2B

Znajomość branży finansowej

Doświadczenie we wdrażaniu standardów obsługi klienta

Umiejętność interpretacji sprawozdań finansowych

Umiejętność wykorzystywania technologii typu CRM

Zdolności negocjacyjne

Umiejętności z zakresu zarządzania projektami, kontrolingu i budżetowania

Dobra znajomość języka angielskiego (dodatkowy język obcy będzie atutem)

Mile widziane doświadczenie coachingowe

Firma Oferuje:

przyjazną atmosferę w pracy

możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie

atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + prowizja





Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail:
kariera@chronosconsulting.pl
z podaniem w temacie wiadomości numeru referencyjnego: MDS/06
Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Autor ogłoszenia

Chronos Consulting

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość