Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: • Prowadzenie badań jakości obsługi klienta oraz rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z badań, • Prowadzenie badań satysfakcji klientów oraz rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z badań, • Wypracowanie wytycznych do standardów jakości obsługi i zasad komunikacji z klientem, • Wdrażanie standardów obsługi i komunikacji z klientem, w tym przygotowywanie procedur obsługowych, edycja i standaryzacja dokumentów, przygotowanie skryptów rozmów telefonicznych, etc., • Monitorowanie realizacji standardów jakości obsługi i komunikacji z klientem. Od wybranej osoby oczekujemy: • Doświadczenia w obszarze badań klienckich, • Doświadczenia w obszarze wypracowania standardów obsługi i komunikacji z klientem, • Doświadczenia w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej, • Dobrej znajomości pakietu MS Office, w tym Power Point, • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu rozmów telefonicznych. Mile widziana wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami. W zamian oferujemy: • Pracę w renomowanej Firmie i realne perspektywy rozwoju, • Atrakcyjny system wynagradzania, • Program profesjonalnych szkoleń, • Pakiet motywacyjny, m. in. opiekę medyczną, pakiet MultiSport,
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość