Nowy 3 - gwiazdkowy hotel w Oświęcimiu zatrudni na stanowisko:
Koordynator ds. restauracji
Oczekiwania wobec kandydatów:
-minimum 2 lata doświadczenia
-znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
-umiejętność korzystania z komputera oraz programów biurowych
-znajomość programu GastroSzef
-dokładność, sumienność, punktualność
-otwartość na kontakty z ludźmi
-wysoki poziom kultury osobistej
Oferujemy:
- wysoki standard pracy
- ciekawą, rozwojową pracę w prestiżowej restauracji 3 gwiazdkowego hotelu
- pracę w zespole profesjonalistów
- motywacyjny sposób gratyfikacji
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego za pośrednictwem strony internetowej lub lub osobiście w siedzibie firmy.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji.
oswiecim@hotelolecki.pl
Prosimy o umieszczenie w CV oświadczenia:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zmianami
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość