Kierownik w Dziale Obsługi Klienta
nr ref.: KDOK_0709_BOL_O
Miejsce pracy : Bolesław /k. Olkusza
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem pracowników
- sporządzanie planów rocznych i strategii ich realizacji w obrębie Działu Obsługi Klienta oraz ich realizacja
- współpraca z obszarem produkcji, handlowym, finansowym, logistyki
- budowanie i rozwijanie zespołu – organizacja, narzędzia pracy, systemy, standardy pracy, procesy i procedury
- prowadzenie regularnej oceny efektów pracy pracowników
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- dobra znajomość języka angielskiego, znajomość drugiego języka będzie atutem
- przynajmniej 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- przynajmniej rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- samodzielność i odpowiedzialność
- odporność na stres
- otwartość i chęć rozwoju
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Stabilność oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy przesyłać aplikacje na adres mailowy w treści wpisując nr referencyjny KDOK_0509_BOL_O j.bielinski@pgbhr.com
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość