ZASTOSOWANIE NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH W DIAGNOZIE FUNKCJONOWANIA OSOBOWOŚCI U OSÓB DOROSŁYCH. - Wrocław

ZASTOSOWANIE NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH W DIAGNOZIE FUNKCJONOWANIA OSOBOWOŚCI U OSÓB DOROSŁYCH.

Miasto: Ogłoszenia Wrocław, Region: Lubelskie

Termin szkolenia: 12.10.2019

Cena: 399zł
Ogólne info:
Na szkoleniu będą przedstawione zasady posługiwania się narzędziami psychologicznymi mającymi zastosowanie w diagnozie funkcjonowania osobowości człowieka dorosłego. Prowadząca szkolenie w sposób praktyczny przedstawi metodologię badań psychologicznych, wybór narzędzi, zasady interpretacji wyników testów, oraz zasady sporządzania opinii pisemnych o badanym. Szkolenie ma charakter warsztatowy.


Szkolenie jest przeznaczony dla psychologów oraz studentów ostatnich lat studiów psychologicznych.

Uczestnicy po szkoleniu otrzymują Certyfikat ukończenia szkolenia :)

Program:
1. Wprowadzenie: na czym polega diagnoza psychologiczna, jak określić cel i zakres badania, uprawnienie psychologa i pacjenta/klienta
2. Wybór narzędzi diagnostycznych: jak dokonać wyboru i czym kierować się przy wyborze poszczególnych metod.
3. Omówienie wybranych narzędzi badania psychologicznego (testów) wykorzystywanych w diagnozie osobowości:
a) EPQ-R
b) IVE
c) FCZ-KT
d) STAI
e) PTS
f) SES (skala samooceny Rosenberga)
g) MSEI (wielowymiarowy kwestionariusz samooceny)
h) NEO-FFI
i) NEO-PI-R
j) BHI-12 (kwestionariusz nadziei podstawowej)
k) KNS (kwestionariusz nadziei na sukces)
-omówienie podstaw teoretycznych testów,
-omówienie budowy testów,
-przeprowadzenie badania testem (ćwiczenia),
-obliczanie wyników,
-stawianie hipotez na podstawie wyników i obserwacji podczas badania
4. Opis wyników uzyskanych – opracowanie wyników, opis wyników poszczególnych testów, przygotowanie opinii psychologicznej w zakresie funkcjonowania emocjonalnego i społecznego osoby badan

Autor ogłoszenia

DCP

Skontaktuj się telefonicznie...

lub...

Wyślij wiadomość
ZdjęciaZdjecia - ZASTOSOWANIE NARZĘDZI PSYCHOLOGICZNYCH W DIAGNOZIE FUNKCJONOWANIA OSOBOWOŚCI U OSÓB DOROSŁYCH.