Grupa LeasingTeam działa na rynku polskim od 2004 r., oferując szereg usług z zakresu Human Resources. Swoimi działaniami wspieramy naszych Klientów w zakresie outsourcingu pracowniczego, doradztwa personalnego, pracy tymczasowej, a także outsourcingu kadrowo – płacowego. Wysoka jakość usług świadczonych przez Grupę LeasingTeam została w roku 2007 potwierdzona certyfikatem Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą ISO 9001:2000.
Jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym dla naszych Klientów i przyjazną Agencją Zatrudnienia dla naszych Pracowników.
Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży telekomunikacyjnej, wyspecjalizowanej w świadczeniu usług na rynku telefonii stacjonarnej, telefonii komórkowej, Internetu oraz transmisji danych poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Obsługa zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Klientów
Miejsce pracy: Legnica
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• Przyjmowanie zgłoszeń o awariach i uszkodzeniach
• Samodzielne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów firmy
• Współpraca z komórkami technicznymi
Oczekiwania wobec Kandydata:
• Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Klientów
• Dobra znajomość obsługi aplikacji MS Office, Internetu, a także systemów operacyjnych i technologii ADSL
• Odporność na stres, a także umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wypowiedzi
Oferujemy:
• Stałą pracę w miłej i przyjaznej atmosferze w firmie o ugruntowanej pozycji
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową oraz elastyczne godziny pracy
• Wynagrodzenie godzinowe
• Możliwość zdobycia interesującego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z zaznaczonym w temacie Nr Ref.: PT/LEG/12 na adres: m.pilipowicz@leasingteam.pl.
Autor ogłoszenia
Skontaktuj się telefonicznie...
lub...
Wyślij wiadomość