Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wyszukiwanie i umawianie spotkań z potencjalnymi klientami.
Wymagania:
Nienaganna dykcja
Łatwość w prowadzeniu rozmowy telefonicznej
Weryfikacja i aktualizacja baz danych,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
Otwartość, komunikatywność, systematyczność
Chęć do podnoszenia kwalifikacji
wykształcenie minimum średnie
Dobra znajomość pakietu MS Office
Mile widziane:
Doświadczenie w telemarketingu, call center
znajomość technik negocjacji, argumentacji
Oferujemy:
Szanse rozwoju osobistego i zawodowego
pracę od pn-pt w godzinach od 11:00 do 19:00(wolne weekendy)
zatrudnienie na: umowa o pracę (okres próbny: umowa zlecenie)
wynagrodzenie stałe +prowizja od osiągniętych wyników
Pracę w młodym i dynamicznym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie aplikacji na adres: rekrutacja@viktoriapolska.pl
W tytule podając nazwę stanowiska: Asystent Doradcy Inwestycyjnego.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: \"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27. 08. 1997r. Dz. U. z 2002 r. , Nr 101, poz. 923 ze zm. \"